رئیس شورای شهر تبریز:
شکور اکبرنژاد گفت: اینکه با اندک بارندگی در سطح شهر در تردد شهروندان مشکل ایجاد می شود قابل قبول نیست.
کد خبر: ۶۰۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 13 May 2018

 به گزارش تابناک تبریز، در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با تبریک روز روابط عمومی گفت: امیدواریم روابط عمومی شورا و شهرداری با ایجاد ارتباط موثرتر با اقشار مختلف مردم بتواند در انتقال صحیح اطلاعات به دو طرف موفق باشد.


او در ادامه به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا از ابنیه تاریخی شهر حراست کنیم. اکبرنژاد تاکید کرد: موزه ها و میراث فرهنگی ما یک اثر باارزش است که تنها متعلق به ما نیست و متعلق به تمام جهانیان است.


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بارندگی روز گذشته در شهر تبریز باعث ایجاد مشکلات فراوان برای تردد شهروندان شد گفت: این موضوع برای ما قابل قبول نیست و برای آب های سطحی شهر تبریز باید برنامه ریزی دقیق انجام شود. او تاکید کرد: شاید امروز مشکلات به حدی نباشد که یک بحران بوجود بیاید ولی قطعا در آینده این موارد به بحران تبدیل خواهد شد.


اکبرنژاد در پایان به سفر اعضای هیئت رئیسه شورای شهر به شیراز اشاره کرد و گفت: در موارد بسیاری شهر شیراز از شهرداری تبریز پیشرفت بسیاری کرده است مخصوصا در حوزه پسماند و تفکیک زباله از مبدا.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :