با گذشت 3 روز از مزایده رسمی تیم تراکتورسازی، هنوز به غیر از زنوزی نام شرکت کننده دیگری در مزایده به گوش نمی‌رسد.
کد خبر: ۶۰۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 14 May 2018

مزایده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز شنبه در روزنامه رسمی کشور منتشر شده و واجدین شرایط یک هفته فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به دبیرخانه شرکت تراکتورسازی ارسال نمایند.

در اولین روز اعلام شده برای حضور در مزایده، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش‌فولاد بسته پیشنهادی خود را تحویل داد‌ تا رسما اولین خواهان تیم تراکتورسازی باشد.

در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تبریز، ریحانی یکی از اعضای‌ شورا شهر تبریز خبر از پیشنهاد یک فرد شمالی برای حضور در مزایده داده و خطاب به اعضای شورای اسلامی تبریز گفت: در صورتی که این فرد مالک باشگاه تراکتورسازی شده و بخواهد تیم را از تبریز خارج کند، چه خواهید کرد؟

احتمال دارد شورای اسلامی شهر تبریز جلسه فوق‌العاده‌ای را این هفته برگزار کرده و راهکارهای برای تیم تیم تراکتورسازی ارائه دهند که می‌تواند سهامدار شدن شهرداری تبریز و یا حضور در مزایده باشد.

ناصر شفق هم که ادعای مالکیت این تیم را دارد، هنوز در مورد مزایده تراکتورسازی واکنش نشان نداده و بعید به نظر می‌رسد که ‌‌در این مزایده شرکت کند، چون خود را مالک تیم تراکتورسازی می‌داند.

از دیگر اسامی مطرح شده باشگاه مس سونگون بود که به دلیل عدم مشخص بودن مدیریت این باشگاه، قطع به یقین امکان حضور این باشگاه در مزایده تیم تراکتورسازی مقدور نخواهد بود.

گزارش فارس حاکی است؛ به نظر می‌رسد آرامش این روزها تراکتورسازی مقطعی بوده و هر چه به پایان زمان ثبت نام در مزایده تیم تراکتورسازی نزدیک شویم، احتمال انتشار اخباری در این مورد افزایش یابد.

وضعیت نا مشخص سربازان؛

موضوع دیگر مزایده باشگاه تراکتورسازی که از روز شنبه و با چاپ آگهی رسماً آغاز شده، این در حالی است که بیش از 10 نفر در حال حاضر به عنوان سرباز در عناوین مختلف در باشگاه تراکتورسازی فعالیت دارند.

باشگاه تراکتورسازی زیر مجموعه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است و به همین خاطر هم در سال‌های گذشته از حضور بازیکنان سرباز در تیم خود بهره می‌برد. این تیم امسال هم بازیکنانی مانند مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، رضا شربتی و دانیال اسماعیلی‌فر را در نیم‌فصل به عنوان سرباز به تبریز آورد و همین موضوع هم باعث تحمیل انتقادات فراوان به سرخپوشان تبریزی شد.

حالا که بحث فروش سهام باشگاه تراکتورسازی مطرح شده، مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار این بازیکنان سرباز قرار دارد. این بازیکنان حداقل یک سال دیگر هم از سربازی‌شان باقیمانده و حالا مشخص نیست که بعد از فروش سهام تراکتورسازی چه سرنوشتی خواهند داشت.

این بازیکنان خودشان هم در حال حاضر بلاتکلیف هستند و البته از آینده‌شان نگران. باشگاه هنوز چیزی در این خصوص به بازیکنان و اعضای سرباز تیم اعلام نکرده است.

شنیده می‌شود که اگر سهام تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود، بازیکنان سرباز این تیم هم راهی فجر سپاسی شیراز خواهند شد. فجر سپاسی یکی دیگر تیم زیر مجموعه سپاه در فوتبال ایران است که در لیگ دسته یک فعالیت می‌کند.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :