استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اهتمام جدی دولت برای اتمام پروژه بزرگراه تبریز-اهر، گفت: تلاش‌ها برای تسریع در روند اجرایی این پروژه در حال انجام است.
کد خبر: ۶۰۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 15 May 2018

مجید خدابخش در آئین آغاز عملیات اجرایی هتل 5 ستاره و مجتمع رفاهی مس انجرد در شهرستان اهر، از موافقت استانداری برای اجرای فاز دوم مس انجرد و صنایع جنبی آن نیز خبر داد و افزود: دست اندرکاران مس انجرد عملیات فاز دوم این معدن را آغاز کنند و تمام تلاش مسئولان ذیربط نیز در حل و فصل مشکلات این معدن است.

وی در ادامه منطقه ارسباران را یکی از مناطق مستعد گردشگری عنوان کرد و گفت: منطقه ارسباران دارای ظرفیت‌های بسیار غنی گردشگری و معدنی است که باید در این زمینه سرمایه گذاری شود و تمام مدیران و مسئولین شهرستانی وظیفه دارند برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های معدنی و گردشگری از هیچ تلاش فروگذار نباشند.

استاندار آذربایجان شرقی ایجاد اشتغال را برای جوانان بسیار مهم برشمرد و افزود: باید از افرادی که برای ایجاد اشتغال و رفاه معیشت خانواده‌ها در جامعه گام برمی‌دارند تقدیر کرد و در این راستا تقدیر از مهندس رضا مقیمی اصل یکی از کارآفرینان نمونه استان و کشور می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران شود.

خدابخش افزود: مهندس رضا مقیمی به عنوان کارآفرین نمونه کشوری و استانی الگویی شایسته برای جوانان این مرز و بوم است که با همت پولادین خود توانسته است زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار نفر را در مجموعه کارخانه‌های خود فراهم کند.

وی افزود: امیدواریم با بهره برداری لازم از این پروژه مهم مس در شهرستان اهر ضمن تکمیل زنجیره تولید این کارخانه، شاهد اشتغال پایدار با توسعه فازهای بعدی در این شهرستان باشیم.

خدابخش همچنین ساخت هتل پنج ستاره و مجموعه بزرگ رفاهی در شهرستان اهر را گامی عملی در جهت رونق گردشگری منطقه برشمرد و افزود: برای فراهم شدن زمینه های ماندگاری گردشگران ایجاد چنین مجتمع رفاهی بزرگ می تواند باعث اشتغال و رونق اقتصادی منطقه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار