مدیرکل زندان‌ها و دبیر ستاد دیه آذربایجان شرقی مطرح کرد:
مدیرکل زندان‌ها و دبیر ستاد دیه آذربایجان شرقی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی از آزادی 368 زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و گفت: جمع بدهی این افراد 32 میلیارد تومان بود که با کمک‌های خیرین، صاحبان صنایع و مردم، رضایت شاکیان، تسهیلات ارزان‌قیمت و تقسیط بدهی تأمین شد.
کد خبر: ۶۰۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 19 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، مدیرکل زندان‌ها و دبیر ستاد دیه آذربایجان شرقی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی از آزادی 368 زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و گفت: جمع بدهی این افراد 32 میلیارد تومان بود که با کمک‌های خیرین، صاحبان صنایع و مردم، رضایت شاکیان، تسهیلات ارزان‌قیمت و تقسیط بدهی تأمین شد.

خشایار جمشیدی افزود: در حال حاضر 548 نفر از محکومان جرایم غیرعمد با مجموع بدهی 50 میلیارد تومان، در زندان‌های استان هستند که در صورت تأمین 10 تا 12 میلیارد تومان، تعداد زیادی از آنها می‌توانند از زندان آزاد شوند.

وی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در 10 خرداد سال جاری همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: این جشن در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.

رسول تقی‌پور، مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه خیرین استان در سطح کشور زبانزد هستند، گفت: با جدیت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و حمایت‌های خیرین بزرگوار، استان آذربایجان شرقی کمترین زندانی جرایم غیرعمد را در کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :