الف:عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر سپاه نبود، الان در خیابانها و کوچه های سطح شهرهای ایران باید داعشی ها را مشاهده می کردیم.
کد خبر: ۶۰۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 19 May 2018

 

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مجید انصاری مبنی بر اینکه نهاد سپاه، نهادهای موثر و مقدس انقلاب، بیش از هر جای دیگری در معرض نفوذ عناصر اسرائیل یا منافقین هستند، گفت: برخی جوالدوز جلوی چشم خود را نمی بینند و دنبال سوزن می گردند.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی در کشور است، گفت: همانطور که امام راحل فرمود «اگر سپاه نبود، کشور نبود»، ما هم همین اعتقاد را داریم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: امنیت امروز کشور مدیون فداکاریهای نیروهای انقلابی سپاه است. اگر سپاه نبود، الان در خیابانها و کوچه های سطح شهرهای ایران باید داعشی ها را مشاهده می کردیم.

قاضی پور با بیان اینکه ما به وجود سپاه در کشور افتخار می کنیم، گفت: از دولتی هایی که علیه سپاه حرف می زنند انتظار داریم تا به مشکلات اقتصادی مملکت و مشکلات کارمندان دولت بپردازند.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی ها، در وزارت نیرو مشکل اپراتورها، در وزارت جهاد مشکل کشاورزان و باغداران، در وزارت نفت تبعیض در پرداخت حقوقها و انواع و اقساد قراردادهای کاری با کارمندان و تبدیل نشدن وضعیت کارمندان که آنها را شاکی کرده و... را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نفوذ افراد 2 تابعیتی در بدنه دولت و وزارتخانه ها افزود: نفوذ در دولت صورت گرفته است. دولت نه تنها نباید افراد 2 تابعیتی را بکار گیرد بلکه نباید تحت هیچ عنوان به آنها مسئولیت داده شود.

قاضی پور با بیان اینکه 2 تابعیتی ها یکی از راههای نفوذ در بدنه دولت هستند، افزود: دولت باید سریعا همه 2 تابعیتی ها را از وزارتخانه ها و دستگاهها و حتی نهاد ریاست جمهوری اخراج کند.

وی تاکید کرد: 2 تابعیتی ها باید حذف شوند تا ورود جاسوس به شبکه دولتی ممنوع شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضد انقلاب برای نفوذ در نظام و بدنه دولت فعال است، گفت: دشمنان مرتب در حال جاسوسی و از طرق مختلف به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :