کد خبر: ۶۰۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 19 May 2018

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار با پرسنل شهرداری تبریز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه، ماه سوزانده شدن گناهان بندگان است که باید همه مردم از نذورات و برکات الهی در این ماه مبارک استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال های گذشته برای ارائه گزارش به محضر مقام معظم رهبری مشرف شدیم، ادامه داد: پس از ارائه گزارش، ایشان ضمن قدردانی، فرمودند که برنامه های فرهنگی شما تا چه اندازه تاثیرگذار بوده و باید تمامی فعالیت های فرهنگی توجیه اثرگذاری داشته باشد، بنابر این برنامه های فرهنگی ما نیز باید، با معیار اثرگذاری سنجیده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و قدردانی از عملکرد فرهنگی شهرداری تبریز اظهار کرد: با توجه به هجمه های عظیم فرهنگی دشمنان و همچنین افزایش میزان فعالیت و تحرکات دشمنان، ما نیز باید میزان تلاش فعلی خود را 10 برابر افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز، اقدامات مطلوبی است، ادامه داد: طرح «شهر خدا، شهر مهربانی» که در سطح پارک های کلانشهر تبریز برگزار می شود، از جمله طرح های قابل تقدیر شهرداری است چرا که حضور روحانیون و مبلغان در پارک ها اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان اینکه باید هدف اصلی همه برنامه ها توجه به کودکان و نوجوانان باشد، تصریح کرد: از مساجد به دلیل بها ندادن به قشر کودکان و نوجوانان گله مند هستم چرا که به جای جذب کودکان به مساجد باعث دور شدن آنان از مساجد می شود بنابراین باید اصل فعالیت خود را بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز کنید.

وی با بیان اینکه امروز باید در کنار مردم باشیم، نه در مقابل مردم، اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید برنامه هایی تدوین شود که اثرگذاری زیادی در بین مردم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: هزینه برای کارهای فرهنگی، به عنوان هزینه تلقی نمی شود، بلکه به عنوان سرمایه گذاری است که باید همه مسئولان، از مسائل فرهنگی سردرآورده و این مسائل را درک کنند چرا که هر چقدر برای امورات فرهنگی پول خرج کرد، باز هم کم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار