در مراسم رونمایی از فرش های جام جهانی 2018 مطرح شد؛
کد خبر: ۶۰۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 19 May 2018

شهردار تبریز با تاکید بر حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان تبریزی گفت: هدفگذاری شهرداری تبریز بر اساس استعداد یابی، آموزش و اعزام بازیکنان بومی در قالب تیم ملی به مسابقات جام جهانی در ادوار آینده است.

به گزارش تابناک تبریز ، مهندس ایرج شهین باهر در مراسم رونمایی از شش قطعه فرش اهدایی هنرمندان تبریزی در مسابقات جام جهانی 2018 فوتبال روسیه افزود: هوش و ذکاوت هنرمندان تبریزی در کنار این شاهکارهای هنری به نمایش گذاشته می شود.

وی یادآور شد: تبریز در دهه شست به واسطه برگزاری لیگ محلات بازیکنان قدرتمندی به تیم ملی معرفی کرده است و شهرداری تبریز از ابتدای سال جاری با اجرای برنامه های مدون، توسعه زیرساخت های ورزش های پایه ای به خصوص فوتبال را از سر گرفته است.

شهین باهر حضور بازیکنان تبریزی در تیم ملی فوتبال را یک ضرورت دانست و متذکر شد: پس از مراحل تملک، احداث 20 میدان ورزشی در محلات حاشیه نشین از امسال آغاز می شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: رویه غلط صرف هزینه های کلان تیم داری و جذب بازیکنان خارجی فوتبال متوقف می شود و طبق برنامه ریزی های بلند مدت به سمت تحقق هدف قهرمان پروری بومی حرکت می کنیم.

گفتنی است مراسم رونمایی فرش های نفیس جام جهانی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از هنرمندان چیره دست فرش دست باف تبریزی، ورزشکاران پیشکسوت ورزش فوتبال، مدیران و معاونین شهرداری تبریز در سالن آمفی تئاتر شهرداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار