نماینده مردم شبستر در مجلس:
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: رتبه سهم بودجه عمرانی و عمومی استان آذربایجان‌شرقی در کشور 31، یعنی آخرین رتبه است.
کد خبر: ۶۱۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 23 May 2018
 

معصومه آقاپورعلیشاهی، با بیان اینکه کشور دچار چهار انسداد ساختاری، گفتمانی، رویکرد و عملکردی است، اظهار داشت: تنها راه نجات امید بوده و چاره‌ای نداریم جز اینکه از منظر اصلاح‌طلبی چاره برون‌رفت را ادامه دهیم و به صورت نقطه‌ای و مسئله‌ای نه به شکل پارتیزانی و خشونت پاسخگو و نه پاسخ ساز باشیم، چراکه اقتصاد دستورپذیر نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آذربایجان و شهرستان شبستر همیشه سرزمین قهرمان‌پروران از ایران بوده است، افزود: آذربایجان‌شرقی و شهرستان شبستر همیشه برای نظام پشتوانه بوده و این را در اغتشاشات دی ماه 96 با بصیرت و آگاهی  به دور از فتنه در همراهی با مسوولان نظام نشان داد و  با سرافرازی و سربلندی نمونه تمام عیار حمایت از رهبری را به نمایش گذاشت اما افسوس که رتبه سهم بودجه عمرانی و عمومی استان آذربایجان‌شرقی در کشور 31، یعنی آخرین رتبه است.
 

چرا مجوز لازم برای تدریس کتاب آموزش زبان ترکی به صورت اختیاری صادر نمی‌شود

وی اظهار داشت: چرا مجوز لازم برای تدریس کتاب آموزش زبان ترکی به صورت اختیاری صادر نمی‌شود، آیا این زبان ارزشش از زبان روسی به عنوان زبان دوم کمتر است.
 

 چرخ دنده اقتصاد کشاورزان در حال خرد شدن است

 آقاپورعلیشاهی با تاکید بر اینکه چرخ دنده اقتصاد کشاورزان در حال خرد شدن است، افزود: خام‌فروشی شایسته کشور نیست، میوه و محصولات باغی داریم اما صنعت فرآوری لازم برای ایجاد ارزش افزوده وجود نداریم، آیا این راه حل حمایت از کالا و محصولات ایرانی است؟

آقاپور با بیان اینکه آیا خیر و برکت و فعالیت زنان کشور کم است، ادامه داد: آیا زنان ایران شایسته این همه کم لطفی به خصوص در مجلس شورای اسلامی هستند؟ برای مثال یک کرسی در هیات رئیسه مجلس و هیات رئیسه کمیسیون‌ها حق زنان مجلس است، وکلای ملت با زنان ایران در سطوح مدیریت همراه باشید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار تسریع در تصویب کنوانسیون‌های پولی و بانکی و قانون اصلاح مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح امور بانکی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار