با توجه به این که در این پرونده فیفا شاکی باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود، این باشگاه باید رضایت فدراسیون جهانی فوتبال را جلب کند تا محرومیتش بخشیده شود که احتمالش کم است اما رای دادگاه داوری ورزش مبنی بر بخشش محرومیت قرمزهاست و نظر قطعی فیفا هم تا 48ساعت آینده اعلام می شود
کد خبر: ۶۱۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 23 May 2018

دادگاه داوری ورزشی نظر مثبت خود برای باز شدن قفل نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس اعلام کرد اما آن را به نحوی مشروط به جلب رضایت تنها شاکی باقی مانده پرونده دانست که بسیار دشوار است!

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به این که در پرونده محرومیت پرسپولیس، فیفا شاکی این باشگاه محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد احتمال بخشش این محرومیت کم باشد. با اینحال گفته می شود دادگاه CAS نظر مثبت خود را برای لغو محرومیت پرسپولیس اعلام کرد.با توجه به سوابقی که فیفا در این زمینه دارد، احتمال بخشیده شدن محرومیت پرسپولیس بسیار نزدیک به صفر است.دادگاه CAS اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت آینده فیفا نظر نهایی‌اش را در مورد پرونده مربوط به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد.

موافقت دادگاهCAS با بخشش محرومیت پرسپولیس

پس از رایزنی‌های مختلف در نهایت دادگاه CAS نظر مثبت خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد. در جلسه‌ای که در همین زمینه انجام شده بود مسئولان فیفا باید ۲۱ روز قبل از تشکیل این جلسه مطلع می‌شدند اما بنابه دلایلی این اتفاق نیفتاد و آن‌ها در جلسه حاضر نشدند. موافقت کاس با لغو محرومیت پرسپولیس خبر بسیار خوبی برای سرخ پوشان به شمار می آید و الان باید این تیم منتظر رای فیفا در این زمینه باشد.

باز شدن پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیس کمک بسیار زیادی به این تیم خواهد کرد.پرسپولیس با توجه به جدایی صادق محرمی و محسن مسلمان و افت این تیم در خط حمله سخت به جذب بازیکن در تابستان نیاز دارد. سرخپوشان قهرمان دو فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر هستند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به تقویت و تزریق خون تازه نیاز دارند و البته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم کار سختی پیش رو دارد و باید به مصاف تیم قدرتمند الدحیل برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار