مقتدی صدر از تکمیل آخرین مراحل تشکیل دولت آتی عراق خبر داد و گفت: دولت آینده عراق دولتی اصیل، معارض، سازنده، مقاوم و دنباله‌رو سیاست مسالمت آمیز خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 24 May 2018

به گزارش تابناک تبریز به نقل از سایت خبری سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و رهبر لیست پیروز سائرون در انتخابات پارلمانی اخیر عراق روز چهارشنبه اعلام کرد: امروز تصویر کلی دولت و آخرین مراحل تلاش‌ها برای تشکیل دولت را برای شما تکمیل کردم چرا که مشورت‌ها پایان یافته و از دولت مورد نظر برای خدمت به شما راضی شده‌ام.

وی تصریح کرد: دولت آینده نه سنی، نه شیعه، نه عرب، نه کرد، نه قومی‌گرا و نه طائفه‌ای بلکه دولتی اصیل، سازنده، مقاوم و با سیاست مسالمت‌آمیز خواهد بود.

مقتدی صدر افزود: من از نظر مرجعیت و عشایر مقاوم و طبقات مختلف ملت بزرگ مشورت خواهم گرفت و از آن بهره خواهم برد. ما جزئیات نشست‌های بسیاری که داشته‌ایم به اطلاع آنها خواهیم رساند تا آنها حرف خود را بزنند سپس منتظر فراکسیون‌های شفاف و با گرایش‌های ملی و ارزشمند برای تشکیل دولتی پدرانه و قوی خواهیم بود تا دولتی روی کار بیاید که حقوق ملت عراق را بپردازد و فاسدان را با مجازات شدید روبه‌رو کند.

صدر اخیرا با تعدادی از مسوولان عراقی از جمله حیدر العبادی نخست وزیر عراق دیدار داشته است./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار