ورزش > فوتبال جهان - در حالی که همه شایعات مقصد بعدی اسطوره بارسلونا حول چین می‌گشت، آندرس اینیستا از طریق توییتر خبر داد راهی لیگ ژاپن شده است.
کد خبر: ۶۱۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 24 May 2018

آندرس اینیستا، فوق ستاره به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه ویسل کوبه ژاپن شد تا از فصل آینده، در جی‌لیگ توپ بزند.

طبق قراردادی که این بازیکن ۳۴ ساله با باشگاه کوبه امضا کرده، او تا پایان دوران بازیگری‌اش در این تیم می‌ماند.بازار ورزش در گزارشی نوشته است که هر چند از مبلغ قرارداد اینیستا خبری فاش نشده، رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند شرکت ژاپنی راکوتن که اسپانسر روی پیراهن باشگاه بارسلونا هم هست از روابطش استفاده کرده و با تامین منابع مالی این قرارداد، باعث حضور اینیستا در ژاپت شده است.

 

هیروشی میکیتانی، مدیرعامل شرکت راکوتن طی سفرهایش به بارسلونا رابطه صمیمانه‌ای با اینیستا برقرار کرده بود و دست آخر او را به ژاپن کشاند.راکوتن که یک شرکت خدمات اینترنتی است و در زمینه مدیریت فروشگاه خرید اینترنتی فعالیت می‌کند، مالک باشگاه ویسل کوبه هم هست. این شرکت بزرگترین سایت تجارت الکترونیکی در ژاپن و هم‌چنین در میان بزرگترین شرکت‌های اینترنتی در دنیا محسوب می‌شود.جالب است که بیانیه‌ای در وبسایت راکوتن و نه در وبسایت ویسل کوبه خبر انتقال اینیستا به این باشگاه را منتشر کرد.در این بیانیه ابراز امیدواری شده تا علاوه بر این که هواداران از تماشای بازی اینیستا لذت ببرند، او کمک به پرورش نسل آینده فوتبال ژاپن کند.اینیستا حالا بیش از گذشته سفیر تبلیغاتی راکوتن خواهد بود. او تا کنون با راکوتن تی‌وی و راکوتن اکوسیستم فعالیت می‌کرد.

اینیستا حالا با لوکاس پودولسکی، ستار سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال هم تیمی است.ویسل کوبه در فصل ۲۰۱۷ ژاپن نهم شد و در این فصل بعد از گذشت ۱۳ هفته در رده دهم جدول جی‌لیگ قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار