دلیل تعویق چند روزه در واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مالک کنونی باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز مشخص شد.
کد خبر: ۶۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 24 May 2018

مهلت مزایده باشگاه تراکتورسازی 5 روز است که به اتمام رسیده، اما هنوز خبری رسمی در این مورد از سوی باشگاه اعلام نشده است.

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در موضوع مزایده باشگاه تراکتورسازی مطرح شد و خیلی‌ها محمدرضا زنوزی مطلق را برنده مزایده دانستند و حتی مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی هم این موضوع را تلویحاً اعلام کردند. با این حال، هیچ خبری رسمی‌ای از سوی باشگاه تراکتورسازی در این خصوص اعلام نشد.

پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد که کارهای مربوط به انتقال سهام باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی انجام شده و او در حال حاضر فقط یک «امضا» تا رسیدن به مالکیت باشگاه اول تبریز فاصله دارد.

داستان از این قرار است که گویا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی مخالف واگذاری باشگاه به زنوزی است و به همین خاطر هم حاضر نیست برگه انتقال سهام به وی را امضا کند.

زنوزی در حال حاضر تقریباً همه کارهای مربوط به خرید باشگاه تراکتورسازی را انجام داده است. گفته می‌شود در صورتی که اگر این عضو هیئت مدیره برگه حاضر شود پای برگه انتقال سهام به زنوزی را امضا کند، باشگاه تراکتورسازی رسماً به او زنوزی تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار