نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات درمانگاه جورقان پاسخگوی خیل مراجعان نیست.
کد خبر: ۶۱۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 31 May 2018
 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات درمانگاه جورقان پاسخگوی خیل مراجعان نیست.

به گزارش مهر، امیر خجسته در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شورای شهر جورقان از کم توجهی مسئولان دست‌اندرکار به بهداشت و درمان شهر جورقان انتقاد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از درمانگاه جورقان استفاده می‌کنند، گفت: خدمات درمانی این مرکز پاسخگوی خیل مراجعان نیست و باید این مرکز ساماندهی شود.

امیر خجسته با بیان اینکه با تجهیز این مرکز شاهد ارتقای درمانگاه جورقان به درمانگاه شبانه روزی خواهیم بود، از ارتقای مرکز خدمات جامع سلامت جورقان خبر و

وی عنوان کرد: در مجلس بر اساس مصوبات به دنبال ارائه خدمات رفاهی و درمانی مناسب به مردم بودیم تا شان مردم در کشور در نحوه ارائه خدمات حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستا‌های همجوار برای مسائل درمانی به درمانگاه جورقان مراجعه می‌کنند، گفت: بنابر دستور وزیر بهداشت این مرکز به دستگاه‌های آزمایشگاهی، چون سل کانتر، اتوآنالیز (بیوشیمی)، الایزا، هودمیکروب شناسی، بن ماری، میکروسکوپ مجهز می‌شود.

امیر خجسته گفت: شبکه بهداشت و درمان جورقان با تلاش کادر پزشکی و درمانی بیشتر از ظرفیت خود در حال ارائه خدمات است و ارتقای این مرکز بنا به درخواست اهالی جورقان درخواست شده که پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار