کد خبر: ۶۱۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 11 June 2018
 
 

فارس نوشت: دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ نامه کشتی‌گیران تیم‌های ملی در اواخر سال گذشته را به دستگاه‌های ذیربط اعلام کرده‌اند.

جمعی از کشتی‌گیران و کادر فنی تیم‌های ملی، 17 اسفندماه سال گذشته در نامه‌ای به حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر حفظ سیاست‌های نظام سیاسی و اعتقادی کشور و با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های مسئول آنها را تنها گذاشته‌اند، از ایشان خواستند، باتوجه به شرایط جدیدی که در فضای مدیریتی ورزش در دنیا شکل گرفته و خطر محرومیت‌های پیاپی، که قهرمانان و مربیان ملی ما را تهدید می‌کند، دستور فرمایند شورای عالی امنیت ملی، با ابلاغ این موضوع مهم، به دستگاه دیپلماسی کشور و تشکیل تیم‌های دیپلماسی، با ورود به «کمیته بین المللی المپیک»، جلودار حمایت از عرصه افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران و قهرمانان ملی‌اش باشند.

با توجه به دیدگاه مثبت معظمُ له در جهت حل مشکلات ورزشکاران و بالخصوص نگاه ویژه ایشان به جوانان، دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ نامه کشتی‌گیران تیم‌های ملی را در اواخر سال گذشته به دستگاه‌های ذیربط ارجاع داده‌اند.

شنیده‌ها حاکی است پاسخ نامه مذکور با تاکید بر حفظ سیاست‌های نظام سیاسی و اعتقادی کشور و البته پیگیری مشکل کشتی‌گیران به تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است. این در حالی است که علی رغم پیگیری‌های مکرر رئیس فدراسیون کشتی برای حل این مساله، وی با پاسخ روشنی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک روبرو نشده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار