تسنیم/حجت‌ الاسلام ذوالنور در نطق خود خطاب به رییس جمهور، اظهار داشت: درباره موسسات مالی حاضر نشدید به قانون اساسی احترام بگذارید. حاضر نشدید به نظرات نمایندگان مردم احترام بگذارید. با فشار، تهدید کردن و با رودربایتسی قرار دادن و انواع راه‌ها نمایندگان را وادار به انصراف کردید. چرا نمی‌گذارید نمایندگان مردم به وظیفه خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۱۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 12 June 2018

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 22خرداد) در صحن علنی پارلمان در نطق میان دستور خطاب به سران قوای سه‌گانه، اظهار داشت: این مردم پای انقلاب ایستاده‌اند ولی عملکرد بد دستگاه‌ها باعث رنجش مردم شده است.

وی افزود: فقر، فساد و تبعیض که مقام معظم رهبری بارها فریاد آن را سر دادند و سران سه قوه را مامور برخورد با آن کردند، اگر امروز سران سه قوه بخواهند گزارش به مردم و رهبری ارائه کنند آیا می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم که در جهت تحقق فرمایشات رهبری به وظیفه خودمان عمل کرده‌ایم؟ آیا پرونده رضایت‌بخشی در برخورد با فقر، فساد و تبعیض داریم؟

نماینده مردم قم در مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: امور از دست شما خارج شده، بازار خودرو، بازار ارز، بازار سکه، مشکل اشتغال، موضوع قاچاق رکود و همچنین تشدید تحریم‌ها، مردم را تحت فشار سنگین قرار داده است. اگر برخورد با این موضوعات وظیفه دولت و مجلس نیست، چه کاری از اینها مهم‌تر است؟

**آقای روحانی چرا نمایندگان خود را برای پاسخ به مجلس معرفی نمی‌کنید

حجت‌ الاسلام ذوالنور در ادامه نطق خود خطاب به آقای روحانی، اظهار داشت: درباره موسسات مالی حاضر نشدید به قانون اساسی احترام بگذارید. حاضر نشدید به نظرات نمایندگان مردم احترام بگذارید. با فشار، تهدید کردن و با رودربایتسی قرار دادن و انواع راه‌ها نمایندگان را وادار به انصراف کردید. چرا نمی‌گذارید نمایندگان مردم به وظیفه خود عمل کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه 5 سوال دیگر از رئیس‌جمهور به قوت خود باقی است، ادامه داد: شما شعار قانون اساسی سردادید. الان چند هفته از مهلت قانونی گذشته، در مقابل قانون تمکین نمی‌کنید و نمایندگان خود را برای پاسخ به نمایندگان مجلس معرفی نمی‌کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :