استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) مستقر در استانداری، از روند پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم استان در جریان سفر رئیس جمهور به تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۶۱۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 13 June 2018

دکتر مجید خدابخش در این بازدید با قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد)، در جریان نحوه پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

وی همچنین به تعدادی از تماس‌های مردم با سامانه ارتباط مردمی دولت شخصاً پاسخ داد و به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید از ثبت 32 هزار و 500 نامه مردم استان به رئیس جمهور در جریان سفر استانی دکتر روحانی به تبریز در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: روند پاسخ‌گویی به این نامه‌ها در مرکز ارتباط مردمی دولت ادامه دارد و حداکثر ظرف 10 روز آینده به تمامی نامه‌ها پاسخ داده خواهد شد.

خدابخش افزود: نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور بعد از جمع‌آوری و تفکیک توسط کارکنان دستگاه‌های مختلف، به سازمان‌های مربوطه ارجاع داده شده و صاحبان نامه‌ها می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با تماس تلفنی با شماره 111 از هر نقطه استان از پاسخ نامه خود مطلع شوند.

وی، سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) را بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان دانست و گفت: ان‌شاءالله بعد از ماه مبارک رمضان، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر هفته یکی از مدیران استان با اطلاع‌رسانی قبلی در این مرکز حضور یافته و به صورت مستقیم با شهروندان صحبت خواهند کرد.

خدابخش افزود: تمام مکالمات مردم با مدیران از طریق این سامانه قابل پیگیری است و بنده هم سعی خواهم کرد هر دو هفته یک بار در این مرکز حضور یافته و بر روند پاسخ‌گویی مدیران نظارت کنم.

گفتنی است سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه دولتی و 20 فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماس‌های ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری می‌کنند.

تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره 111 مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

هم‌اکنون در این مرکز 20 نفر از کارشناسان دستگاه‌های مختلف اجرایی، نامه‌های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان را بر اساس موضوع به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده و شهروندان را در خصوص پیگیری نامه‌ها راهنمایی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار