رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: حکم دو قصاص برای پزشک تبریزی صادر شده و منتظر رای و نظر نهایی دیوان عالی کشور هستیم.
کد خبر: ۶۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 21 June 2018
 

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی اظهار داشت:قرصی برنجی که در پرونده پزشک تبریزی بود، در ابتدا با انگار متهم روبه رو شد که در ادامه باید آزمایش‌هایی در این خصوص انجام می‌گرفت.

وی افزود: با این انکار، شبهه‌ای در وجود قرص ایجاد شده بود که چگونه با وجود خطرناک بودن این قرص که حتی متصدیان آزمایشگاه از چند متری به آن نزدیک نمی‌شدند، خانواده متهم متوجه بوی نامطبوع قرص نشدند ولی در نهایت برای دادگاه محرز شد که قرص برنج و یا مشتقاتی از این قرص در غذاها استفاده شده است. 

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: حکم قصاص برای پزشک تبریزی در دادگاه کیفری یک صادر شده است ولی رای به دیوان عالی کشور رفته است و منتظر این هستیم تا دیوان عالی نظرخود را صادر کند.

وی گفت: به علت اینکه دو نفر کشته شدند، حکم دو قصاص داده شده است و البته یک جریان دیگر هم در این پرونده وجود داشت که با ارائه رای نهایی ابعاد مختلف رای رسانه‌ای خواهد شد.

به گزارش فارس، بیستم مهرماه 95 همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت دو عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار