با حضور استاندار آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی بر نقش موثر صنایع دستی در اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم از هنرمندانی که با عشق و علاقه در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 04 July 2018

مجید خدابخش در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: صنایع دستی هنری خاصی است که تنوع مختلف هنری در آن وجود دارد، می‌توانیم ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخ چند هزار ساله، تمدن، افتخار، توانمندی‌های هنرمندان و میراث ارزشمند خود را به وسیله‌ی صنایع دستی به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش موثر صنایع دستی در اشتغال زایی کشور، افزود: با توجه به این‌که امسال مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی تاکید کرده‌اند، اکثر کالاها در این نمایشگاه به صورت صد‌ درصد ساخت‌ ایران هستند.

وی برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در استان را فرصتی مناسب برای هنرمندان و صاحبان صنایع دستی برشمرد و گفت: معتقدم هنرمندان و صاحبان صنایع دستی می‌توانند تولیدات خود را در این نمایشگاه به فروش برسانند خوشبختانه امکان فروش نیز وجود دارد و قطعا هموطنان با استقبال و خرید گسترده‌ی خود از هنرمندان فارغ التحصیل جوان، اشتغال، هنر و تولید به نحو احسن حمایت خواهند کرد.

خدابخش برگزاری رویدادهای مختلف از جمله فرهنگی، ورزشی و علمی و پژوهشی را از ارکان مهم تبریز 2018 عنوان کرد و گفت: تبریز 2018 برای استان ما فرصتی مناسب جهت معرفی ظرفیت‌های مختلف در سطح بین الملی و ملی شده است.

وی با بیان این‌که امروز در راستای تبریز 2018 نمایشگاه صنایع دستی استان‌های مختلف در استان ما برگزار شده است، اظهار کرد: در این نمایشگاه هر 31 استان شرکت کردند، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای حضور میهمانان از استان‌های مختلف در تبریز است تا در کنار بازدید از این نمایشگاه بتوانند از مراکز فرهنگی، هنری و تاریخی نیز بازدید کنند.

 

به گزارش تابناک تبریز،نمایشگاه بین المللی صنایع دستی «تبریز ۲۰۱۸» از ۱۲ تا ۱۶ تیر ماه سال جاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲، در سالن امیر کبیر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار