استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‎های اجرایی از واحدهای تولیدی، گفت: دستگاه‌ها باید در شرایط فعلی رعایت حال واحدهای تولیدی را بکنند و برای انجام برخی اقدامات ولو قانونی اصرار بیجا نورزند.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 04 July 2018

مجید خدابخش در مراسم افتتاح کارخانه «پرشین نوش» در شهرستان بستان‌آباد، با بیان اینکه امروزه فضای کسب و کار عوض شده است، افزود: ما به عنوان مدیران اجرایی 24 ساعته در خدمت سرمایه گذاران هستیم تا مشکلات آنان را به مراجع ذی ربط گزارش داده و حل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: قابل تقدیر و ارزشمند است که یک جوان با سختی‎های خاص در احداث یک پروژه با غیرت آهنین و اراده قوی تلاش و کوشش می‎کند و مجوز احداث می‎گیرد و زمینه ورود سرمایه گذار خارجی را فراهم می‎کند.

خدابخش با اشاره به ویژگی‎های منحصر به فرد کارخانه پرشین‌نوش، عنوان کرد: استفاده نکردن از مواد نگه دارنده، بهره‎مندی از تجهیزات به روز و باکیفیت، فرآوری تمامی میوه‎ها و سرمایه‎گذاری بالغ بر 170 میلیارد تومان از ویژگی‎های ارزشمند این مجموعه است.

خدابخش در ادامه با تاکید بر ضرورت ساخت بر طبقات در شهرک‎های صنعتی استان عنوان کرد: امروز، در اکثر شهرک‎های صنعتی زمین‎ کم بوده و ساخت بر طبقات از راهکارهایی است که ما به آن نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار