رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تأکید کرد هنوز باشگاه تراکتورسازی شکایتی از مهدی ترابی و باشگاه پرسپولیس به این کمیته ارسال نکرده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 04 July 2018

روزبه وثوق‌احمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی و پرسپولیس به دلیل قرارداد غیر قانونی شکایت کرده است،‌ اظهار داشت: هنوز شکایتی از سوی باشگاه تراکتورسازی به دست ما نرسیده، اما با توجه به اینکه این ماجرا مبهم بود، مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام دادیم و از سه باشگاه تراکتورسازی،‌ پرسپولیس و سایپا درخواست کردیم هر قراردادی از ترابی دارند به ما ارسال کنند تا آن را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه وظیفه ما نظارت بر قراردادهای بازیکنان است، به این موضوع وارد شدیم و قرار است در یک هفته آینده این سه باشگاه قراردادهای خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کنند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره اینکه در صورت وجود قرارداد ترابی با باشگاه تراکتورسازی،‌ آیا این قرارداد قانونی است یا خیر؟ گفت: باید موضوع را بررسی کنیم،‌ چون در این موضوع بحث اعزام به خدمت ترابی وجود داشته است. اینها همه شنیده‌ها است و همانطور که گفتم باید قراردادها بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
متاسفانه برخی سایتها و روزنامه بدون اطلاع دقیق یا از روی عمد به جای خبر رسانی درست، سعی میکنن نظرات خودشون رو به مخاطب القا کنن. صورت مسئله ترابی چی هست؟ اول باید این موضوع شرح داده بشه احتمالا خیلی از ابهامات برطرف میشه. اگر برگردیم به چند ماه قبل صحبت سرباز شدن ترابی در نیم فصل گذشته مطرح بود تا اینکه در فروردین خبر تایید شده رسید که کد سربازی برای تراکتور گرفته و در لیگ جدید سرباز تراکتور هست. ترابی هم مثل همون دانشجویانی هست که صرفا برای گواهی اشتغال به تحصیل رفتن دانشگاه ثبت نام کردن. اما چون تا حل شدن قضیه سربازی نمیتونست بره خارج از کشور ترجیح داد با انصراف از تحصیل دفترچه بفرسته و کد برای سربازی تراکتور گرفت. بعدش که قضیه واگذاری تراکتور پیش اومد و اتفاق افتاد سر این مسئله بحث بود که تکلیف بازیکنان سرباز قبلی چی میشه. طبق توافق زنوزی با تربیت بدنی نیروهای مسلح قرار شد چند تا از این بازیکنان سرباز تا پایان خدمت در تراکتور بمونن و بقیه تشریف ببرن لیگ یک و بعد از این هم تراکتور سرباز نگیره. با این صورت مسئله حق با مالک تراکتور هست چون ترابی هم جز سربازان قبل از واگذاری هست و مصاحبه های سایپا و پرسپولیس همگی متوجه بعد از واگذاری هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :