رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از حضور 19 هزار و 274 نفری داوطلبان استان در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 06 July 2018
 

داوود بهبودی صبح روز جمعه در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های برگزار کننده آزمون استخدامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز 15 تیرماه سال 97 پنجمین آزمون استخدامی دولت در 20 حوزه امتحانی استان همزمان با کل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در آذربایجان‌شرقی، حدود 19 هزار و 274 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که میزان استخدام حاصل از آن 544 نفر خواهد بود که از این تعداد بیش از 500 نفر در آموزش و پرورش و بقیه در ادارات راه و شهرسازی، محیط زیست و اوقاف جذب می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: تعداد 250 نفر از پذیرفته‌شدگان را آقایان و 244 نفر را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

بهبودی یادآور شد: طبق ضوابط و مقررات استخدامی کشور، ایثارگران از سهمیه 30 درصدی و معلولان نیز از سهمیه 3 درصدی برای استخدام برخوردار هستند؛ در مجموع 33 درصد پذیرفته‌شدگان به سهمیه خاص و مابقی به داوطلبان عمومی و آزاد اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون نیمه دوم امسال توسط سازمان سنجش اعلام  و پس از آن بقیه تشریفات استخدام پذیرفته‌شدگان انجام خواهد شد.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :