کد خبر: ۶۲۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 07 July 2018

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس با مهدی ترابی ستاره تیم ملی و باشگاه سایپا قرارداد امضا کرد باشگاه تراکتوسازی اعلام کرد که این بازیکن سرباز است و با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بسته است. اما امروز رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که ترابی برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی ندارد.

 

باشگاه تراکتورسازی در حالی اعلام کرده است که ترابی با این باشگاه قراردادی منعقد کرده و و باید در فصل جدید بازیکن تراکتور باشد که محمودزاده رئیس نقل و انتقالات می گوید: « درباره این ادعا باید عرض کنم طبق مدارکی که در اختیار ما است این بازیکن هنوز سرباز نشده و تاریخ اعزام مهدی ترابی 19 مرداد است و اگر تا آن زمان مدرک ثبت نام دانشگاه بیاورد امسال هم می تواند سربازی نرود ضمن اینکه تحت قرارداد باشگاه سایپا است و نمی توانسته با تراکتور قرارداد بسته باشد. در حال حاضر مهدی ترابی طبق اسناد موجود در سازمان لیگ یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و فسخ قراردادی از این بازیکن هم در سازمان لیگ ثبت نشده است. »

وی در پایان درباره اینکه اگر تراکتور از ترابی شکایت کند هم گفت:« وضعیت این بازیکن باید در کمیته تعیین وضعیت بررسی شود تا مشخص شود که آیا او با باشگاه دیگری قرارداد دارد یا نه.»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :