غلامحسین مسعودی ریحان:
عضو شورای شهر تبریز گفت: باید به این سوال پاسخ دهیم شورا چه اثر مثبتی در این مدت داشته است.
کد خبر: ۶۲۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 08 July 2018
به گزارش تابناک تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با بیان این سوال که شورای شهر در مدت 10 ماه از آغاز فعالیتش چه اثر مثبتی داشته است گفت: یک نفر در هیئت رئیسه می تواند بگوید کدام یک از مصوبات ما عملیاتی شده است؟ او گفت: چقدر در مصوبات شورای شهر به موضوع محیط زیست و قنات ها توجه شده است؟ این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه من در این سخنرانی فقط سوال می پرسم تصریح کرد: برای اصلاح مصرف آب و استفاده از انرژی خورشید چقدر کار انجام داده ایم؟

مسعودی ریحان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آلودگی هوای تبریز در ماه های سرد سال اظهار داشت: امروز که اتفاقی نیفتاده است می توانیم در این حوزه اقدام کنیم ولی هنوز  تصمیمی نگرفتیم و وقتی بحران ایجاد شد جلسه برگزار خواهیم کرد. این عضو شورای شهر با بازخوانی اظهارات اعضای شورای شهر در خصوص مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر گفت: اگر یک نفر خبرنگار امروز از ما بپرسد برای حاشیه نشین ها چه کار کرده ایم آیا آمار و ارقامی داریم که پاسخ بدهیم؟
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر تبریز با تاکید بر وظیفه نظارت شورای شهر گفت: بدون داشتن ابزار، کارشناس و امکانات لازم چگونه می شود نظارت کرد؟
مسعودی ریحان گفت: در موارد بسیاری وقتی شهرداری لایحه نمی آورد ما چرا طرح ارائه نمی کنیم؟
این عضو شورای شهر تبریز در خطاب به رئیس شورای شهر گفت: قرار بود با مدیران شهری جلسات ماهانه داشته باشیم تا بتوانیم از نظر این افراد استفاده کنیم. این جلسات چرا برگزار نمی شود.
مسعودی ریحان با تقدیر از وضعیت شهرداری تبریز گفت: امروز در شرایط خوبی هستیم ولی باید بدانیم همه در یک کشتی نشسته ایم و باید همه با هم برای موفقیت تلاش کنیم.
او افزود: در این هشت ماه چرا از سه مدیر موفق در شورا تقدیر نکردیم؟ چرا از افراد خلاق استفاده نکردیم، این رفتار اصلا درست نیست.
مسعودی ریحان در آخرین بخش سخنانش با بیان اینکه لازم است برای پیشرفت مجموعه نیازمند برگزاری جلسات مستمر با مدیران شهرداری هستیم گفت: باید از طریق رسانه ها به مردم وضعیت را اطلاع رسانی کنیم. 
این عضو شورای شهر در پایان گفت: باید دنبال تشکیل مجمع خیرین شهرساز باشیم تا برخی اقدامات در مناطق حاشیه نشین را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار