استاندار آذربایجان شرقی گفت: افرادی که چوب لای چرخ اقتصاد و تولید می‌گذارند و حرکت آن را معطل می‌کنند، عملاً با دشمنان نظام اسلامی و معاندان خارجی و داخلی و جریان نفاق و سلطنت‌طلب همراه هستند.
کد خبر: ۶۲۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 08 July 2018

به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، با بیان اینکه اکنون کشور ما در نبرد اقتصادی با دشمن به سر می‌برد، افزود: همه مسئولان بانک‌ها، دستگاه‌ها و نهادها باید با کمک هم برای عبور موفقیت‌آمیز از این شرایط سخت تلاش کنند.

وی گفت: بانک‌هایی که عملکرد آنان در پرداخت تسهیلات اشتغال صفر بوده و تولیدکنندگان را در نبرد اقتصادی کمک نمی‌کنند، درواقع ستون پنجم دشمن می‌شناسیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیران استان و بانک‌ها موظف به همکاری برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی مردم و بنگاه‌های اقتصادی هستند، یادآوری کرد: هر کس برخلاف این جریان حرکت کند و در این زمینه همراهی نکند باید استان را ترک کند.

خدابخش با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید با بصیرت و درک کامل شرایط عمل کنند، از مدیران بنگاه‌های اقتصادی نیز خواست سرمایه خود را از بانک‌هایی که با دولت همکاری نمی‌کنند و عقیده‌ای به مشتری مداری ندارند خارج کرده و به بانک‌های دیگر ببرند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان، گفت: اشکالات مربوط به سامانه کارورزی باید استخراج و به مرجع ذی‌ربط گزارش شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده از جلسه قبلی کارگروه اشتغال تاکنون گفت: در این مدت در زمینه اشتغال روستایی 129 طرح با اعتبار 405 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شد که در صورت پرداخت این تسهیلات برای 827 نفر در قالب سرمایه در گردش اشتغال ایجاد می‌شود.

میراحد حسینی اظهار داشت: در زمینه اشتغال فراگیر نیز یک هزار و 77 طرح با اعتبار 2 هزار و 950 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد 98 طرح با اعتبار 460 میلیارد ریال مصوب شده و بقیه طرح‌ها در دست بررسی است.

وی یادآوری کرد: 7 طرح بزرگ ملی نیز با اعتبار 4 هزار و 290 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد 3 طرح تصویب شده و 4 طرح دیگر در مرحله تصویب قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار