فرماندار تبریز با بیان اینکه هواپیمای مورد نظر متعلق به تجار هندوستانی بوده است، گفت: روز 12 تیر هواپیمای بوئینگ به شماره 737 ساعت 5 بعدازظهر در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست که تنها رجیستری یا همان علامت ثبت هواپیما آمریکایی بود.
کد خبر: ۶۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 08 July 2018

علیار راستگو در گفت‌وگوبا فارس در خصوص جزئیات ماجرای هواپیمای آمریکایی که در فرودگاه شهید مدنی تبریز برای چندساعتی به زمین نشسته بود، اظهار داشت: روز 12 تیر هواپیمای بوئینگ به شماره 737 ساعت 5 بعدازظهر در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست که تنها رجیستری یا همان علامت ثبت هواپیما آمریکایی بود و درواقع این هواپیما متعلق به تجار هندوستانی بوده است.

وی افزود: طی این پرواز 4 تاجر هندوستانی به‌اتفاق آقای عزیزی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان وارد تبریز شده و برای چندساعتی در تبریز توقف داشته‌اند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: در مدت‌زمان توقف پرواز، تاجران هندوستانی به همراه آقای عزیزی با مدیرعامل پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز در خصوص بررسی امکانات و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در تبریز دیدار و گفت و گو کرده‌اند.

وی بابیان اینکه این پرواز از مبدأ تهران به تبریز بوده است، اضافه کرد: پس از اتمام دیدارها در تبریز این تجار هندوستانی ساعت 11 شب تبریز را به مقصد بمبئی ترک کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :