نائب رئیس مجلس مطرح کرد
نایب رئیس مجلس، از بررسی واگذاری ماشین سازی تبریز با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و نمایندگان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 10 July 2018

به گزارش تابناک تبریز، مسعود پزشکیان، با اشاره به واگذاری ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی، اظهار داشت: این واگذاری دغدغه‌هایی میان کارکنان ماشین‌سازی و نگرانی‌هایی در مردم تبریز ایجاد کرده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای بررسی واگذاری ماشین سازی نمایندگان شهر تبریز با وزیر اقتصاد جلسه‌ای برگزار کردند، افزود: مقرر شد که وزیر اقتصاد از خریدار و سرمایه‌گذار ماشین سازی تبریز برنامه راهبردی را اخذ کرده و در نهایت جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین‌سازی

وی ادامه داد: اگر روند و فعالیت سرمایه‌گذار در کارخانه ماشین سازی برای توسعه و راه اندازی این کارخانه باشد، نمایندگان نیز کمک می‌کنند که این اتفاق تسریع شده و موانع پیش روی این فرد برای توسعه ماشین سازی برداشته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نگرانی مردم درباره تعطیلی این کارخانه، تصریح کرد: اگر دغدغه‌ای وجود داشته باشد مبنی بر اینکه ماشین‌سازی تعطیل می‌شود و یا مشکلی برای توسعه این کارخانه پیش می آید، راه‌حل‌های حل این مشکل با وزیر اقتصاد و نمایندگان تبریز بررسی می شود تا اجازه ندهیم که ماشین سازی با این سابقه طولانی تعطیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :