کد خبر: ۶۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 10 July 2018

 

کریستیانو رونالدو پس از ۹ فصل باشکوه در رئال مادرید به یوونتوس ایتالیا ملحق شد.

به گزارش تابناک تبریز، باشگاه رئال مادرید لحظاتی پیش اعلام کرد با جدایی کریستیانو رونالدو موافقت کرده و این بازیکن با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به یوونتوس ایتالیا می پیوندد.

بنا بر گزارش رسانه های معتبر اسپانیا و ایتالیا، ساعاتی پیش فلورنتینو پرز موافقت خودش با جدایی رونالدو با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو را به اطلاع ژرژ مندز رساند و باشگاه یوونتوس هم بلافاصله پیشنهاد رسمی خودش را به رئال مادرید تقدیم کرد. 

آندره آنیلی، رییس یوونتوس امروز به یونان رفت تا با رونالدو و مندز ملاقات کند تا آخرین کارهای لازم برای نهایی کردن بزرگترین انتقال تابستان ۲۰۱۸ را انجام دهد. 

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۸۰ میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید ملحق شد تا به گرانترین بازیکن تاریخ در آن زمان  تبدیل شود. این بازیکن در ۴۳۸ بازی موفق شد ۴۵۱ بار برای رئال مادرید گلزنی کند تا برترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب شود. رونالدو ۳۳ ساله در ۹ فصل حضورش در رئال مادرید توانست با این تیم فاتح ۲ لالیگا و ۴ لیگ قهرمانان اروپا شود. 

رونالدو با پیراهن رئال همچنین فاتح ۲ کوپا دل ری و ۲ سوپرکاپ اسپانیا شد. این بازیکن موفق شد ۲ سوپرکاپ اروپا و ۳ جام باشگاه های جهان را هم به همراه رئال فتح کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار