دو تیم هجومی و با برنامه فرانسه و بلژیک با هدایت دشان و مارتینس برای تعیین نخستین فینالیست جام جهانی 2018 در سنت پترزبورگ برابر هم قرار گرفتند. اغلب کارشناسان و هواداران فوتبال این دو تیم را بواسطه فوتبال تهاجمی و رو به جلوی شان در جام جهانی روسیه لایق حضور در فینال می دانند و به همین خاطر دیدار امشب فینال واقعی جام لقب گرفته است.
کد خبر: ۶۲۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 11 July 2018
 

دو تیم هجومی و با برنامه فرانسه و بلژیک با هدایت دشان و مارتینس برای تعیین نخستین فینالیست جام جهانی 2018 در سنت پترزبورگ برابر هم قرار گرفتند. اغلب کارشناسان و هواداران فوتبال این دو تیم را بواسطه فوتبال تهاجمی و رو به جلوی شان در جام جهانی روسیه لایق حضور در فینال می دانند و به همین خاطر دیدار امشب فینال واقعی جام لقب گرفته است.

دقیقه ۹۶: ضد حمله فرانسه با پاس پوگبا به تولیسو در درون محوطه جریمه رسید اما موقعیت تک به تک را کورتوا با نوک انگشتان به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸: ارسال دبروینه برای روملو لوکاکو به شکلی خطرناک از روی سر این مهاجم بلندقامت و سیاه پوست به بیرون رفت و به سر این بازیکن نرسید.

دقیقه ۵۶: بلژیک شانس آورد که گل دوم را نخورد.با پاس زیبای امباپه به ژیرو نزدیک بود این بازیکن گل دوم تیمش را بزند که موفق نبود.

گل برای فرانسه/ دقیقه ۵۱: ساموئل اومتیتی با ضربه سر از روی یک ارسال کرنر دروازه بلژیک را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

دقیقه ۴۷: ضربه سر روملو لوکاکو با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸:‌ فرانسه که از زیر فشار حملات بلژیک کمی رها شده بود، می توانست با بنجامین پاوارد گل بزند اما موقعیت خوب گلزنی از دست رفت و او نتوانست در چند قدمی دروازه کورتوا را باز کند.

دقیقه ۳۰: با فرار امباپه و پاس زمینی او ، اولیویه ژیرو یک موقعیت خوب گلزنی را با بی دقتی از دست داد و نتوانست توپ را به داخل جارجوب بزند. 

دقیقه ۲۱: حملات رگباری بلژیک ادامه داشت و هوگو لوریس، ضربه توبی آلدرویلد که پشت به دروازه به زیبایی چرخید و ناگهانی ضربه زد را ناکام گذاشت و دروازه خروس ها باز هم بسته ماند.

دقیقه ۲۰: این بار مروان فلاینی می‌توانست از پشت شش قدم دروازه فرانسه را باز کند اما این بار هم بلژیکی‌ها ناکام ماندند.

دقیقه ۱۹: بار دیگر شوت محکم و خطرناک هازارد نزدیک بود به گل نخست بازی تبدیل شود اما رافائل واران توپ را با سر از مسیر دروازه خارج کرد و از بالای تیر افقی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۶: ادن هازارد به پاس کوتاه لوکاکو داخل محوطه جریمه فرانسه صاحب توپ شد و با برگشتی سریع، با پای چپ به سمت دروازه شوت زد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: درحالیکه توپ و میدان از سوت آغاز در اختیار بلژیک بود، فرانسوی‌ها حمله خطرناکی روی دروازه حریف تدارک دیدند تا یخ بازی باز شود.

دیدار تماشایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم هجومی و با برنامه فرانسه و بلژیک با هدایت دشان و مارتینس برای تعیین نخستین فینالیست جام جهانی 2018 برابر هم قرار گرفتند. اغلب کارشناسان و هواداران فوتبال این دو تیم را بواسطه فوتبال تهاجمی و رو به جلوی شان در جام جهانی روسیه لایق حضور در فینال می دانند و به همین خاطر دیدار امشب فینال واقعی جام لقب گرفته است.

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه، بلیز ماتوئیدی، آنتون گریزمان و اولیویه ژیرو
سرمربی: دیدیه دشان

ترکیب بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، مروان فلینی، اکل ویتسل، موسی دمبله، ناصر شاذلی، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو.
سرمربی: روبرتو مارتینس

بلژیک در بهترین فرم خود قرار داد و بعد از سه برد متوالی در مرحله گروهی، در نخستین بازی دور حذفی ژاپن را شکست داد و در مسابقه گذشته خود نیز 2 بر یک برزیل را از پیش روی برداشت تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند.

خروس‌ها امیدوار هستند بعد از 20 سال مجددا به فینال و بعد از آن قهرمانی جام جهانی برسند و ناکامی سال 2006 را در کسب جام جبران کنند ولی بلژیکی‌ها هم به دنبال تاریخ‌سازی هستند تا با برتری مقابل فرانسه به فینال این رقابت‌ها برسند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و فیلیپ، پادشاه بلژیک دو چهره سرشناسی هستند که در جایگاه ویژه استادیوم حضور دارند و بازی را تماشا می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار