توسط نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از ممنوعیت ورود متقاضیان با چادر به جلسه آزمون استخدامی در مرند انتقاد کرد و گفت: به صراحت اعلام کردم که آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد کند و اگر تا پنج‌شنبه نتیجه نهایی را به بنده اعلام نکنند، در نماز جمعه از تریبون رسمی اعلام خواهم کرد.
کد خبر: ۶۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 11 July 2018
 

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در سومین همایش «حجاب و عفاف» ویژه مدیران مهدهای کودک سراسر استان آذربایجان‌شرقی با تشکر از مربیان مهدکودک‌ها و بهزیستی اظهار کرد: معرفی فرهنگ و الگوی اسلامی زن مسلمان که باعث تحکیم بنیان‌های اعتقادی در جامعه می‌شود، بهترین راهکار تقابلی با فرهنگ مهاجم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: از منظر دین اسلام و قرآن، حجاب زن انسان را از شر افراد بدسرشت حفظ و نگهداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام یک برنامه وسیعی برای از بین بردن حجاب دارند، گفت: در رسانه‌های معاند یک روزی را به عنوان روز سفید اعلام کرده که در این روز حجاب را برمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثر حجاب را می‌دانند و هراس از حجاب دارند، تصریح کرد: رسانه‌های معاند با ترویج آداب‌های بی‌ارزش و ترویج  بی‌بندباری سعی دارند تا ایمان به ارزش‌های دینی مانند عفت و حیا را دچار تزلزل و آسیب کنند چراکه یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمنان ما این است که در جامعه بی‌بندباری را حاکم کنند.

امام جمعه تبریز، ترویج‌ مدگرایی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مدگرایی یکی دیگر از مسائلی است که دشمن آن را ابزاری برای از بین بردن حجاب دارد به طوریکه در شهر تهران برخی خیابان‌ها هستند که فقط برای رفت و آمد خواهران اختصاص داده شده و ماموریت آنها از طرف معاندان فقط رفت و آمد در خیابان‌ها برای ترویج مدهای تبیین شده از طرف غرب است.

وی با تاکید به اینکه باید بسیار مواظب بود و نقش مربیان در حفظ و ترویج حجاب را بسیار پراهمیت دانست، گفت: مربیان کلاس ابتدایی نقش زیادی در این خصوص دارند زیرا گاهاً می‌شنویم که در مدارس و در داخل کلاس به  دختران  مدرسه اجازه برداشتن مقنعه را می‌دهند در حالی که نمی‌دانند این کار بعداً به عادت برای آنان تبدیل می‌شود.  

آل‌هاشم متذکر شد: متاسفانه چند روز پیش در شهرستان مرند افرادی چادری که برای گزینش استخدام و ورود به جلسه استخدام در محل آزمون حاضر شده بودند، با ممنوعیت ورود روبه‌‌رو شدند و بعضی از مسوولان مربوطه ورود چادر برای آزمون را ممنوع اعلام کردند.

وی اضافه کرد: این کار جلوگیری از حجاب و چادر بوده و بنده در برنامه افتتاح یک مدرسه 6کلاسه به صراحت اعلام کردم که آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد کند و اگر تا پنج‌شنبه نتیجه نهایی را به بنده اعلام نکنند، در نماز جمعه از تریبون رسمی اعلام خواهم کرد.

به نقل از فارس؛نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: مادران، مربیان و مسوولان وظیفه سنگینی در تربیت نسل آینده دارند و نباید به هیچ وجه  فرزندان را خردسال در نظر بگیرید چراکه همه چیز در اولین‌ها شکل می‌گیرد.

وی توضیح داد: روز اول کار معلم و کارمند بسیار با اهمیت است، از این رو باید همیشه اولین‌ها را جدی گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مقاطع تحصیل اول ابتدایی برای شکل‌گیری آینده اهمیت دارد و از این رو بین مربیان بهزیستی اجرشان بیشتر از سایر مربیان است چراکه برای افراد آسیب‌دیده و زجر کشیده تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار