با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز :
پارک قازان (باغ توت گلگشت) عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و شهردار کلانشهر تبریز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 11 July 2018

به گزارش تابناک تبریز، با اتمام مراحل اجرائی پارک قازان که دارای امکانات متعدد رفاهی است، این پارک به عنوان هدیه سبز شهرداری منطقه دو به شهروندان تبریزی، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم عصر امروز در آیین بهره برداری از پارک قازان تبریز با بیان اینکه درختان و باغات یکی از مهم ترین نعمت های الهی است، اظهار کرد: هر کس یک درخت در طول زندگی بکارد و مردم پس از مرگ او، از میوه و سایه آن درخت استفاده کنند، همواره مورد عنایت پروردگار قرار خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همت شهرداری تبریز برای احداث این پارک، ادامه داد: این پارک طی چندماه گذشته کلنگ زنی و با سرعت هرچه تمام به پارک تبدیل شده که از این بابت از عوامل شهرداری تبریز قدردانی می کنم و امیدواریم هر ماه شاهد احداث و کلنگ زنی پارک ها و فضاهای عمومی در کلانشهر تبریز باشیم.

گفتنی است، پارک قازان به منظور احیای باغات قدیمی تبریز، توسعه و ایجاد فضای سبز مناسب برای استفاده شهروندان، با پنج هزار مترمربع مساحت دارای درختان کهنسال توت است که با تغییر کاربری از سوی شهرداری منطقه 2، تبدیل به پارک محله ای شده است.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار