فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت‌گیری‌هایی وجود داشته که به‌عنوان خادم مردم در سپاه مرند به‌شدت ناراحت و پیگیر هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 12 July 2018

سرهنگ پاسدار جواد قهرمان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: این هفته به‌مناسبت گرامیداشت واقعه مسجد گوهرشاد نامگذاری شده است.

وی افزود: مهم‌ترین راهبرد دشمنان، تغییر سبک زندگی اسلامی است که دشمن به‌دنبال این است که مسلمانان با حجاب و عفاف از زندگی فاصله بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در ادامه خاطرنشان کرد: به‌منظور گرامی‌داشت این هفته و یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان مرند برنامه‌های فرهنگی متنوعی برنامه‌ریزی کرده است.

قهرمان‌زاده با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان تصریح کرد: راه‌اندازی گشت‌های عفاف و حجاب توسط حوزه‌های بسیج خواهران، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی خانواده، فضاسازی سطح شهر و وسایل نقلیه عمومی، و تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در هفته حجاب و عفاف است.

وی در ادامه از برگزاری تجمع بزرگ مدافعین حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این تجمع نیز همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت در میدان حضرت معصومه(س) مرند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مرند تصریح کرد: کاروان خادمین حرم رضوی(ع) نیز 25 و 26 تیر ماه به شهرستان مرند سفر می‌کنند و این شهرستان به‌مدت دو روز میزبان این کاروان برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید است.

قهرمان‌زاده در ادامه به موضوع ممانعت از ورود بانوان چادری به آزمون استخدامی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت‌گیری‌هایی وجود داشته که به‌عنوان خادم مردم در سپاه مرند به‌شدت ناراحت و پیگیر هستیم.

وی در پایان گفت: ‌در سطح مدیریت شهرستان طرح و پیگیری می‌کنیم چرا که این حرف که "چادرت را کنار بگذار شاید زیرش تقلب باشد", بسیار تأسف‌بار است چون کسی قرار باشد تقلب کند در این عصر راه‌های دیگری هم پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار