استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوره خاصی از وضعیت اقتصادی هستیم، تأکید کرد: در این شرایط، اصل بر تأمین معیشت مردم، حفظ چرخه تولید و سهولت صادرات و واردات با هدف تنظیم بازار است و ضوابط و مقررات نیز باید با این شرایط تطبیق یابند.
کد خبر: ۶۳۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 04 August 2018

مجید خدابخش در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، اظهار داشت: در شرایطی که با تحریم‌های اقتصادی و نوسان‌های ارزی مواجه هستیم و در این شرایط اصل بر تأمین معیشت مردم است، برخی از ضوابط و قوانین باید متفاوت از شرایط عادی باشد.

وی افزود: برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این شرایط خاص، باید زنجیره تولید مدیریت شود که در این صورت همه بخش‌ها می‌توانند با کمک هم نیاز بازار را به شکل منطقی تأمین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تأکید بر اینکه صادرات و واردات باید در جهت تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تنطیم شود، افزود: البته اصل بر حمایت از تولید داخلی است؛ اما به هر حال باید نیازهای مردم تأمین شود.

وی بر شناسایی و برخورد با سودجویان از وضعیت خاص کنونی نیز تأکید کرد و گفت: پیش‌بینی وضعیت بازار همچنان باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گرفته و برای پیشگیری از مشکلات احتمالی چاره‌اندیشی شود.

در این نشست گزارشی از اقدامات انجام یافته در راستای نظارت بر بازار کالاهای اساسی، کنترل قیمت‌ها، تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان و برخورد با تخلفات ارائه و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار