خبر عجیب اما باورکردنی از تبریز
باشگاه شهرداری تبریز شامل 28 تیم حرفه ای که در تمام رشته ها با نفرات بومی فعالیت می کند با حکم فرمانداری رای به انحلال گرفت.
کد خبر: ۶۳۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 05 August 2018

با وجود رأی مثبت 2 سوم اعضای شورای‌شهر برای حفظ تیم‌های قهرمانی تبریز، فرماندار شهرستان تبریز با مصوبه فوق مخالفت کرده و موضوع به هیات حل اختلاف استان ارجاع شد.

به گزارش تابناک تبریز، در هیات حل اختلاف که امروز به ریاست استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور اعزازی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی، محبی نماینده شورای استان و مظفری رئیس‌کل دادگستری استان تشکیل شد، فرماندار تبریز در جلسه حاضر شده و به بهانه حذف هزینه‌های اضافی از تعطیلی تیم‌های ورزشی شهرداری دفاع کرد که در نهایت شورای حل اختلاف با وجود مخالفت نماینده شورای استان، رأی به انحلال تمام تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری داد.

در شورای‌شهر تبریز، فرج محمدقلی‌زاده به‌عنوان رئیس کمسیون فرهنگی و از اعضای برجسته لیست پیروز امید، مدافع و پیگیر تعطیلی این تیم‌ها بود. بدین ترتیب تیم دوچرخه‌سواری تبریز که سال‌ها با تیم کاملا بومی قهرمان آسیا بود منحل می‌شود.

همچنین تیم‌های بسکتبال شهرداری تبریز؛ قهرمان دور قبل لیگ برتر بسکتبال کشور و نیز والیبال شهرداری که مقام سوم لیگ برتر را کسب کرده بود، نابود خواهند شد.

غیر از این تیم‌ها، تیم‌های شطرنج و دوومیدانی و فوتبال که در حال حاضر با ترکیب کاملا بومی در حال آماده شدن برای رقابت‌های کشوری بودند نیز در آستانه تعطیلی کامل قرار گرفتند، همان‌طور که قبلا هم گفته شده بود در منحل کردن باشگاه‌ها و تیم‌ها استاد هستیم.

باید دید این تصمیم منتصب به جریان دولت تدبیر و امید که باشگاه شهرداری با قدمت 25 سال را یک‌شبه در معرض نابودی کامل قرار داده و ضربه جبران‌ناپذیری به ورزش آذربایجان خواهد زد، چه عکس‌العملی از سوی مردم و جامعه ورزشی آذربایجان در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار