استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده اند که اجازه نخواهند داد جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود،اما مردم ایران فرزند عاشورا هستند و نشان خواهند داد که ایران اسلامی همیشه به برکت خون شهیدان استوار است و با شکوه تر از هرسال این جشن را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 06 August 2018

مجید خدابخش در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: مسئولان استان باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی دقیق و مناسب به میدان بیایند و نقشه های شوم دشمنان این نظام را خنثی کنند.

وی ادامه داد: پایداری، عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است و این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که راحت از دست برود.

خدابخش تاکید کرد: تا آخرین لحظه با تمام وجود از این میراث ارزشمند شهدا پاسداری خواهیم کرد.

خدابخش با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و پشتیبان انقلابشان هستند گفت : مردم قهرمان این خطه از کشورمان به ویژه تبریزی ها در شرایط سخت توطئه های دشمنان را تشخیص داده و خنثی کرده اند.

وی افزود: مردم غیرتمند وشهید پرور آذربایجان با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و نقشه های شوم دشمنان را به هم زده اند.

خدابخش به نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: این شورا به عنوان مبلغان مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی توانستند با برنامه ریزی دقیق فعالیت های انقلابی را در بین مردم رواج داده و نقش تعین کننده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار تبیین اندیشه های انقلاب و ساماندهی حرکت های مردمی را از مهم ترین اولویت های این نهاد انقلابی برشمرد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده گفت: نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر حکیمانه معمار کبیبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در 12مرداد سال 59 ایجاد شد و هدف آن تعظیم شعائر اسلامی و تبیین اندیشه های انقلابی و سازمان دهی حرکت های مردمی در مواجهه با چالش ها و رخداد های پیش رو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار