پیکر‌های دو فوتبالیست نوجوان یزدی که درجریان یک تور گردشگری به گرجستان غرق شدند روز پنج شنبه وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 07 August 2018

مدیرعامل باشگاه ورزشی آرمان کویر یزد گفت برای هر یک از اجساد 2500دلار بابت بیمه واریز کردیم و تلاش می کنیم تا پنج شنبه بتوانیم پیکرهای دو نوجوان یزدی را وارد کشور کنیم.انتقال پیکر فوتبالیست های نوجوان یزدی، پس فردا به کشور

وی با رد فشار و اجبار به والدین برای فرستادن فرزندان خود به این تور گفت به بچه ها وعده تور مالزی را داده بودیم که نهایتا با توجه به مشکلات مالی این تور به تور گرجستان تبدیل شد. محمدی افزود از آن جا که گرفتن مجوز از وزارت ورزش و جوانان کار سختی بود بچه ها را با تور گردشگری به گرجستان بردیم.

به گفته وی از اعضا فقط مبلغ 140هزار تومان اخذ شد و با این که قصد ما از اول استفاده از ارز مسافرتی نبود اما به جهت تامین هزینه های سفر از ارز مسافرتی هم استفاده کردیم. محمدی افزود بعد از گرفتن پاسپورت و بلیط به خانواده ها اعلام کردیم اگر انصراف دهید باید هزینه انصراف را پرداخت کنید و الا قبل از آن هیچ گونه اجباری در کار نبود.

مدیرعامل باشگاه آرمان کویر افزود تور دارای پنج مسئول بود که یکی از آنها هم در ده ها سفر خارجی مسئول تور بوده است. به گفته محمدی ظهر شنبه این هفته بچه ها کنار دریاچه ای در تفلیس مشغول باز ی بودند که توپ آنها به داخل دریاچه می افتد و وقتی دو فوتبالیست نوجوان برای برداشتن توپ وارد آب می شوند دچار غرق شدگی می شوند.

محمدحسین ورمزیار و امیرمحمد کاربخش دو نوجوانی بودند که در این حادثه جان باختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار