شهردار اسکو در نشست با اصحاب رسانه:
نشست خبری شهردار اسکو در مورخه ۱۶ مرداد در محل رستوران سنگی کندوان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 07 August 2018

به گزارش تابناک تبریز، مهندس بابک شریفی شهردار جوان اسکو ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از مقام صاحبان قلم اظهار داشت:بی شک مسائل و معضلات بدون توجه به نقد دلسوزانه قابل حل نیست از همین روی است که همواره طرفدار نقد بوده و خرسندم در بوته نقد منصفانه خبرنگاران قرار گیرم.


شهردار اسکو درباره اهمیت جایگاه و برند بودن اسکو در حوزه توریستی و گردشگری اظهار داشت: شهر اسکو از جمله پرچم داران و برندهای گردشگری استان است ولی متاسفاته آنظور که شایسته این شهرستان است  به متمرکز کردن برنامه های گردشگری اهتمام نشده است . اما بعد از آمدن بنده به اسکو برنامه های جذب گردشگر در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفت و در برنامه داریم که احیای حمام ترک و احداث مجتمع های رفاهی گردشگری و نمایشگاه های دائمی صنایع دستی از جمله این برنامه ها است.


شریفی در ادامه  با اشاره به طرح جامع شهر اسکو یادآور شد:شهر اسکو نیازی به طرح جامع نداشت و طرح هادی برای اسکو امروز کافی بود که در مورد طرح جامع این شهر پنج جلسه با حضور استاندار آذربایجانشرقی برگزار شد که در نهایت با دستور صریح استاندار در شورای برنامه ریزی استان طرح جامع درحال بررسی و تصویب قرار گرفت.


شهردار اسکو در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد "علت تغییر مکان هفته بازار اسکو " گفت: باتوجه به اینکه هفته بازار در مسیر توریستی و پرترافیک قرار گرفته بود و براساس تصمیم مدیریت شهرستان برای پیشگیری اتفاق افتادن حوداث ناگوراری همچون قلعه چای آذرشهر هفته بازار را به خارج از شهر منتقل گردید. و در کنار این هفته بازار نمایشگاهی دائمی صنایع دستی احداث خواهیم کرد.


وی درباره افتتاح پروژه های عمرانی در شهر اسکو اظهار داشت : همزمان با عید غدیر ۴ پارک شهری افتتاح میشود.
شهردار اسکو ادامه داد:در تمام عرصه های مدیریت شهری بایستی مشارکت های مردمی را در اولویت قرار دهیم تا به نتیجه توسعه عمرانی و آبادانی نایل شویم از همین روست که پیشنهاد دادیم باعوارض شهری که مردم و اهالی یک محله پرداخت میکنند این مبلغ عوارض در محله و کوچه خودشان مصرف شود تا از این راه اهالی نقش ملموس خود در آبادانی شهرشان مناظره کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :