سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: میزبان امروز خیلی بهتر از ما بازی کرد.
کد خبر: ۶۴۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 10 August 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛جان توشاک پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:نتیجه 3 بر صفر شد و ممکن بود بدتر هم بشود. تعداد گل‌ها می‌توانست به 5 هم برسد. میزبان امروز خیلی بهتر از ما بازی کرد.

*امروز روز خوبی نداشتم

وی درمورد اینکه آیا فروزان هم در این نتیجه مقصر بود یا خیر گفت: من فکر می کنم مشکل ابتدا از مربی شروع می شود. امروز من روز خوبی نداشتم. توشاک امروز اشتباه کرد و باید امروز را فراموش کند. تکرار می‌کنم که استقلال خیلی بهتر از ما بود، اما نمی خواهم درمورد فرد خاصی یا اشتباه خاصی صحبت کنم. باید به تیم و مربی حریف تبریک بگویم. باید در ادامه خیلی سخت‌تر کار کنیم.

*تیم ما هنوز از نظر بدنی آماده نیست
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص اینکه چه زمانی تیم مدنظر توشاک شکل خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌توانم زمانی دقیقی بگویم. 7 بازی انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ بازی را نباخته بودیم. مشکل این بود که 5-6 بازیکن جدید در چند روز آینده به ما اضافه شدند. ضمن اینکه تیم ما هنوز از نظر بدنی آماده نیست. شاید اشتباه ما بود که از بازیکنان جدید استفاده کردیم که هنوز از نظر بدنی آمادگی چندانی ندارند. بنابراین نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

*در مجموع عملکرد تیمی ضعیفی داشتیم
توشاک درمورد موقعیت‌های کم تعداد و کم خطر تیمش در بازی امروز گفت: فکر می‌کنم امروز مخصوصاً در نیمه اول چند فرصت خوب داشتیم. به هر حال این موضوع خیلی مهم نیست و باید بگویم که ما در مجموع عملکرد تیمی ضعیفی داشتیم. می‌دانم که باید سخت‌تر کار کنیم تا اشتباهات را تکرار نکنیم. امروز دیدید که در زمین چه اتفاقی رخ داد. من مقصر این شکست هستم.

کدام ستاره؟! تنها ستاره‌ای که دیدم در آسمان بود!
وی درباره اینکه تیم استیل آذین هم در فوتبال ایران کهکشانی بود و تیم این فصل تراکتورسازی مانند همان تیم است که نتیجه هم نگرفت و با اینکه او تجربه هدایت رئال مادرید کهکشانی را دارد فکر می‌کند تراکتورسازی بتواند نتیجه بگیرد، اظهار داشت: منظورتان کدام بازیکن است که ما را کهکشانی کرده بود؟ کدام ستاره را می‌گویید؟ تنها ستاره‌ای که من امروز دیدم، در آسمان بود. منظور شما کدام بازیکنان بودند؟!

من نام بزرگی در تیم نمی‌بینم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه دو کاپیتان تیم ملی ایران و خودش ستاره‌های تراکتورسازی محسوب می‌شوند، گفت: شما در مورد بازیکن صحبت کردید. من بازیکن نیستم و سرمربی تیم هستم. من نام بزرگی در تیم نمی‌بینم، چه خودم و چه بازیکنان. ما دو بازیکن از بریتانیا گرفته‌ایم که به طور کامل آنها را نمی‌شناختیم و احتیاج به زمان است که بتوانیم از آنها بهتر بازی بگیریم. برای من اسم‌ها مهم نیستند و تیم بزرگ‌تر از هر بازیکنی است.

توشاک درباره اینکه گفته‌اند با رسانه‌ها مصاحبه نمی‌کند و آیا این موضوع ربطی به عدم شناختش از ایران ندارد، خاطرنشان کرد: بله، همین‌طور است، اما  این‌طور نیست که شما می‌گویید و اگر من بخواهم در هفته در چهار نشست خبری شرکت کنم یا با یک رسانه یا یک خبرگزاری صحبت کنم، رسانه‌های دیگر شاکی می‌شوند. سعی می‌کنم یک بار در هفته در نشست خبری حضور داشته باشم که همه در آن حضور پیدا کنند و همه رسانه‌ها بیایند و سؤالات‌شان را بپرسند. من همیشه این کار را کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :