اشکان دژاگه به اتفاقات پس از بازی تراکتورسازی با استقلال و احضارش به کمیته اخلاق به خاطر خالکوبی‌هایش واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۴۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 15 August 2018

 

اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به این موضوع با انتشار پستی در اینستاگرامش واکنش نشان داد و نوشت:

موقعی که یک خبرنگار بعد از بازی به این سختی از من می‌پرسد آقای دژاگه آمدید به لیگ ایران برای استراحت کردن؟ آیا این بی احترامی نیست؟ این سوال یا بی احترامی به لیگ ایران، یا بی احترامی به تمام بازیکنان ایران، یا بی احترامی به فدراسیون ایران و حتی بقیه خبرنگاران عزیز است. به شما می‌گویم دقیقا با این سوال منظور ایشان چی هست؟ منظورشان این است که سطح لیگ ایران آنقدر بد است که من آمدم اینجا که استراحت کنم و این واقعا درد دارد! خب الان من یک سوال دارم؟ آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می‌کنم و مردم ممکن  است تتوهای من را ببینند؟ یا ایشان که این سوال را می‌پرسند؟

دژاگه در بخش دیگری از پست خود نوشت:

ولی یک چیز که من از پدر و مردم یاد گرفتم در زندگیم این است که به هر آدمی در این دنیا و به هر قانونی احترام بگذارم و اینکار هم ایندفعه انجام می‌دهم و احترام می‌گذارم و باور کنید که حتی من را قوی‌ترم هم می‌کند. یک چیزی را لطفا فراموش نکنید که من هر دقیقه که در زمین فوتبال عرق می‌ریزم به عشق این پرچم است. لطفا الان هم دیگر بگذارید من به کارم تمرکز کنم و بگذارید فوتبال بازی کنم. مرسی/90

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار