نماینده مردم مرند و جلفا:
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: یا فحاشی‌های قومیتی در بین تماشاگران فوتبال متوقف شود یا لیگ برتر فوتبال تعطیل کنید.
کد خبر: ۶۴۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 19 August 2018

محمد حسن‌نژاد در تذکر به رئیس جمهور، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: احساس می‌کنم اهمیت دریاچه ارومیه فقط کارکرد تبلیغاتی و کسب رأی در زمان انتخابات دارد، دو سال است که نه از طرف نمایندگان و نه از طرف سازمان محیط زیست موضوع دریاچه ارومیه پیگیری نشده و عملا این دریاچه خشک شده است، از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که در این زمینه تلاش جدی داشته باشد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر دیگر من به وزرای کشور و ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما در خصوص فوتبال است. فرآیندی که در فوتبال طی می‌شود کل وحدت ملی را زیرسوال برده است.

وی افزود: در هر بازی استقلال و پرسپولیس با تیم‌های شهرستانی بدترین توهین‌ها به شهرستانی‌ها می‌شود ولی به جای برخورد با توهین‌کنندگان، 40 نفر از هواداران تراکتورسازی را بازداشت می‌کنند.

حسن‌نژاد ادامه داد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تعداد زیادی از افراد فحاشی کردند ولی دوربین صدا و سیما روی برخورد پلیس با یک هموطنی که لباس بختیاری بر تن دارد، زوم می‌کند. یک عده اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را درک نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد من این است که یا برخورد جدی شود یا اینکه اگر شرایط به همین شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل شود، اتفاقاتی که در اهواز و ورزشگاه آزادی رخ داد را مضر به حال وحدت ملی می‌دانم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان با افتخار می‌گوید همه بدهی‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است ولی همین وزیر ورزش می‌گوید برای پرداخت هزینه‌های کی‌روش و تیم ملی پول نداریم، چطور این وزارتخانه پولی برای خرید تشک کشتی مرند ندارد اما برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می‌کند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :