سفرهای خارجی مدیران شهری این روزها با حساسیت های زیادی همراه شده این در حالی است که در شورای پنجم بنا دارد تا سفرهای خارجی مدیران را رصد و در صورت عدم نیاز موافقت صورت نگیرد؛ این در حالی است که چندی پیش اخباری مبنی بر سفر خارجی یکی از اعضای شورای شهر از پول بیت المال در فضای مجازی منتشر شد؛ اتفاقی که با واکنش محمد علیخانی همراه گشت.
کد خبر: ۶۴۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 21 August 2018
به گزارش تابناک : محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران و پسر قدرت الله علیخانی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی چندی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر کرد مبنی بر اینکه برای تماشای بازی های آسیایی به اندونزی سفر کرده است؛ این در حالی است که بسیاری از رسانه ها عنوان کردند که وی با هزینه کمیته می المپیک به این سفر رفته است. اما ماجرا از چه قرار است؟
 
محمد علیخانی عضو هیات رئیسه‌ی فدارسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران است و در خصوص شرکت در مراسم افتتاحیه‌ی بازیهای آسیایی در کانال تلگرامی خود نوشت: در پی حاشیه سازی و دروغ پردازی های تعدادی از رسانه ها در مورد سفر اینجانب به اندونزی، همزمان با بازیهای آسیایی و شرکت در مراسم افتتاحیه آن لازم دانستم توضیحاتی را به عرض مردم شریف برسانم: 
 
 
۱- با وجود عضویت اینجانب در هیات رییسه فدراسیون کبدی سفر بنده ارتباطی با کمیته ملی المپیک و یا سهمیه های ورزشی نداشته و با هزینه شخصی به اندونزی سفر کردم. 
 
۲- اصولا فدراسیونهایی همانند کبدی در مخارج معمول خود نیز دچار مشکلات مالی بسیاری هستند چه اینکه هزینه‌های سربار دیگری نیز به آن تحمیل شود. به همین علت با توجه با مشکلات فدراسیون اینجانب در حد توان کمکی را نیز به فدراسیون پرداخت کردم تا به سهم خود دین خود را به فرزندان غیور و نمایندگان کشور عزیزمان ادا کرده باشم.
 
۳- خوشبختانه تا اولین روز مسابقات کبدی که در اندونزی حضور داشتم به محل بازیها رفتم و از نزدیک شاهد انگیزه بالای بازیکنان، مربیان و مسوولین تیم بودم و حسب وظیفه پس از پیروزی تیم بانوان ایران بر کره پاداشی را نیز به این عزیزان اهدا نمودم.
 
۴- هر چند امروزه بی اخلاقی تبدیل به رویه برخی افراد و رسانه ها شده و شاید اینگونه رفتارشان عادی هم شده باشد اما اینکه تعدادی افراد ناآگاه با دیدن یک خبر دروغ بدون تحقیق مبادرت به نشر آن و قضاوت پیرامون آن و حتی فحاشی می کنند نیز موضوع قابل تاملی است.
 
۵- در پایان برای همه ورزشکاران ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به خصوص بازیکنان کبدی آرزوی موفقیت و پیروزی و افتخار آفرینی برای کشور عزیمان ایران دارم.
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار