وزیر صنعت، معدن و تجارت:
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید، اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.
کد خبر: ۶۵۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 07 September 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛ محمد شریعتمداری در بازدید از این مجموعه ، عملکرد ایران خودرو تبریز را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ایران خودرو تبریز از جمله مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان‌شرقی است و از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که عملکرد این شرکت بسیار خوب و مثبت است، اظهار کرد: ایران خودرو تبریز از جمله مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وی افزود: صنایع بزرگی که زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرده و باعث رونق اقتصادی می‌شوند، باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وزیر صنعت، معدن  و تجارت در ادامه با اشاره اینکه کلیه خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد، به فروش رسیده است، افزود: خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت رفع نقص شده و با نرخ مصوب به مالکان تحویل داده شود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار، با عرضه این خودروها، شاهد تثبیت قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو به مشتریان تحویل داده شود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار