با حضور وزیر بهداشت و استاندار آذربایجان شرقی؛
شش طرح عمرانی و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 11 September 2018

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر به شهرستان مراغه، شش طرح عمرانی و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را با اعتباری بالغ بر 950 میلیارد ریال افتتاح کرد.

اورژانس جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع)، توسعه بلوک‌های زایمانی، بخش آنژیوگرافی و اتاق‌های عمل قلب، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و اطفال، مرکز جامع سلامت خداجو و نیز فاز اول مرکز آموزشی درمانی سینا 6 طرح بهره‌برداری شده در سفر وزیر بهداشت به شهرستان مراغه بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه در کنار امنیت در هر جامعه‌ای، توجه به حوزه بهداشت، درمان و سلامت از ضرورت‌های آن جامعه به شمار می‌رود، افزود: اولویت خدمت در هر جامعه و حکومتی، خدمات‌رسانی در این حوزه است.

قاضی‌زاده هاشمی به دستاوردهای حوزه بهداشت، درمان و سلامت در طول 40 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید خدمات و کارهای انجام گرفته در این حوزه در طول این مدت اطلاع‌رسانی و منعکس شود.

وی اضافه کرد: افتتاح بیمارستان سینا در شهرستان مراغه و بسیاری دیگر از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان در راستای گسترش عدالت اجتماعی در جامعه از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این سال هاست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :