حواشی بازی
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از اینکه دقایقی پس از ورود به زمین از سوی جان توشاک تعویض شد که این موضوع با اعتراض او همراه شد.
کد خبر: ۶۵۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 14 September 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم در 90 دقیقه وقت‌های معمول با نتیجه تساوی 3 - 3 به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشید.

در جریان این دیدار جان توشاک، سرمربی تیم تراکتورسازی در دقیقه 63 اشکان دژاگه را به جای یوکیا سوگیتا به زمین آورد، اما عملکرد این بازیکن نتوانست رضایت سرمربی ولزی تراکتورسازان را جلب کند و به همین دلیل در دقیقه 105 دوباره توشاک، دژاگه را از زمین مسابقه خارج کرد. این اقدام توشاک با اعتراض شدید دژاگه مواجه شد و حتی درگیری لفظی نیز بین کاپیتان تیم ملی و سرمربی تراکتورسازی رخ داد که این قائله در نهایت با پادرمیانی آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی پایان یافت.

مسعود شجاعی دیگر بازیکن تعویضی توشاک در این بازی نیز در دقیقه هشت وقت اضافه اول از زمین مسابقه اخراج شد.

 

درگیری آنتوکس و کعبی و اخراج شجاعی/ نفت آبادان 4 تعویض کرد

* در ابتدای نیمه دوم برخی تماشاگران بر علیه مدیرعامل باشگاه صنعت نفت و شهر آبادان شعارهای اعتراضی سر دادند.

* برخی هواداران صنعت نفت در اعتراض به نتیجه بازی در دقیقه 80 ورزشگاه تختی را ترک کردند که در این میان با به ثمر رسیدن گل دوم، تعدادی از آنها به جایگاه خود برگشتند.

* عقل کعبی در درگیری با آنتونیو استوک برای لحظاتی بازی را به حاشیه کشاند و تماشاگران جایگاه مقابل نیز در این درگیری دخیل شدند.

* به واسطه قانون جدید که در وقت‌های اضافه تیم‌های می‌توانند چهار تعویض داشته باشند، نفت آبادان در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه چهارمین تعویض خود را صورت داد.

* دقیقه 100 بازی مسعود شجاعی به دلیل اعتراضی که به داو رکرد از زمین مسابقه اخراج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار