تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت اولین شکست الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.
کد خبر: ۶۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 17 September 2018

دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پرسپولیس در این بازی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و در مجموع با نتیجه 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

گل‌های پرسپولیس را سیدجلال حسینی (57)، سلطان حسین البراکی (75 - گل به خودی) و گادوین منشا (78) به ثمر رساندند و تک گل الدحیل توسط کریم بوضیاف (33) وارد دروازه پرسپولیس شد.

برانکو سرمربی پرسپولیس در دقایق پایانی بازی به دلیل اعتراض از سوی داور بازی اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح - 67)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن (آدام همتی - 88)، گادوین منشا (احسان علوان‌زاده 5+90) و علی علیپور.

ترکیب الدحیل:امین لکانته، محمد موسی، لوکاس مندز، لوئیز جونیور (عصیم مادیبور - 26)، نام تای‌هی، کریم بوضیاف، بسام الراوی، سلطان حسین البراکی، الموئز علی (یوسف العربی - 85)، مراد ناجی حسین و ادمیلسون جونیور سیلوا.

داور: روشن ایرماتوف از ازبکستان

نیمه اول
دقیقه 8:
بازی مستقیم پرسپولیسی‌ها از خط دفاعی روی یک ضد حمله با ضربه سر علی علیپور به گادوین منشا رسید. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مدافع الدحیل می‌توانست دروازه تیم قطری را باز کند، اما در مصاف با لکانته ناکام ماند.

دقیقه 13: کمال کامیابی‌نیا به دلیل حرکت غیر ورزشی روی بازیکن الدحیل با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 18: فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه الدحیل کرنری را به دنبال داشت که بشار رسن پس از دریافت توپ از نوراللهی ارسالی به دهانه دروازه الدحیل داشت که لکانته موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 20: ادمیلسون پس از به هم ریختن نظم دفاعی پرسپولیس شوتی به سمت دروازه زد که بیرانوند موفق شد این توپ را مهار کند.

دقیقه 21: شوت سرکش گادوین منشا از پشت محوطه جریمه با واکنش لکانته همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 27: محمد انصاری روی ضد حمله بازیکنان الدحیل خطایی روی ادمیلسون انجام داد که از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 33: ارسال روی دروازه پرسپولیس توسط شجاع خلیل‌زاده دور شد، اما توپ پس از برخورد به بوضیاف وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی روی دروازه الدحیل به موقعیتی خوب برای پرسپولیس تبدیل شد که پس از چند رفت و برگشت توپ بین بازیکنان دو تیم، از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 1+45: پرتاب اوت بلند از سوی ماهینی به درون محوطه جریمه الدحیل به موقعیتی خوب تبدیل شد. توپی که عالیشاه می‌توانست با ضربه سر روی آن اثر بگذارد، اما منشا روی توپ اثر گذاشت و این موقعیت از دست رفت.

نیمه دوم
دقیقه 48:
شجاع خلیل‌زاده با خطا روی ادمیلسون از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 50: ارسال محمد انصاری از سمت چپ روی دروازه الدحیل ضربه سر علی علیپور را به دنبال داشت، اما ضربه‌ای که راهی اوت شد.

دقیقه 55: ضربه ایستگاهی خطرناک روی دروازه پرسپولیس تبدیل به ضد حمله‌ای برای این تیم شد که بشار رسن نتوانست از این توپ استفاده کند.

دقیقه 57: بشار رسن در موقعیتی خوب می‌توانست دروازه الدحیل را باز کند که لکانته با واکنشی خوب توپ را تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 57: کرنر ارسالی روی دروازه الدحیل توسط سیدجلال حسینی تبدیل به گل شد.

دقیقه 59: پرسپولیسی‌ها پس از گل تساوی یک پارچه حمله شدند که خیمه آنها روی محوطه جریمه الدحیل با ارسال حسین ماهینی همراه شد که ضربه علیپور به اوت رفت.

دقیقه 65: ارسال دقیقه امید عالیشاه روی دروازه پرسپولیس می‌توانست توسط منشا تبدیل به گل شود، اما ضربه سر این بازیکن توسط لکانته مهار شد.

دقیقه 75: منشا با پاسی علی علیپور را صاحب توپ کرد که این بازیکن پس از حرکات تکنیکی و پشت سر گذاشتن مدافع الدحیل، پاسی را به دهانه دروازه این تیم ارسال کرد. سلطان حسین البراکی پیش از اینکه توپ به رسن برسد، دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 78: پرسپولیس روی ضد حمله صاحب موقعیت گل شد که منشا با استفاده از اشتباه مدافع الدحیل و دریبل دروازه‌بان این تیم، توانست گل سوم سرخپوشان را به ثمر برساند.

دقیقه 86: بسام الراوی از الدحیل و علی علیپور از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 90: علی علیپورروی ضد حمله توپ را به امید عالیشاه سپرد که این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه، شوتی به سمت دروازه الدحیل شد که راهی اوت شد.

دقیقه 3+90: محمد موسی با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش تسنیم پرسپولیس با این برد برای دومین بار متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و اولین شکست الدحیل در این رقابت‌ها را رقم زد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار