سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایرناپلاس نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه سابق تبریز، به تصاویر منتشر شده از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۵۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 17 September 2018

تصاویری از جلسه روز شنبه گذشته مجمع تشخیص مصلحت منتشر شد که نشان می‌داد آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه سابق تبریز پشت به محمود احمدی‎نژاد، دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نشسته ‎است. 


برهمین اساس، برخی رسانه‎ها گمانه‌زنی کردند که پشت کردن آیت‌الله مجتهدشبستری به احمدی‎نژاد، به‎دلیل قهر و مخالفت وی با حضور احمدی‎نژاد در جلسات مجمع تشخیص است. بسیاری این برخورد با احمدی‌نژاد را به‌خاطر موضع‌گیری‌هایش علیه سران قوا و قانون اساسی دانستند.

پیش از این نیز، احمد توکلی در یکی از جلسات مجمع به حضور احمدی‎نژاد معترض شده ‎بود.

در همین خصوص، آیت‌الله مجتهدشبستری در واکنش به این تصاویر به خبرنگار ایرناپلاس می‎گوید: درست نیست که من درباره این موضوع توضیح بدهم. برخی از این سایت‎ها مسائلی را مطرح می‎کنند و مسائل کوچکی را بزرگ می‎کنند.

شبستری همچنین تصریح می‎کند: من از توضیح این موضوع عذرخواهم.

عزت‌الله ضرغامی فعال سیاسی اصولگرا نیز در این باره در توییتر خود نوشته است:‌ اگر این حالت نشستن اتفاقی نیست، جای صندلی آقایان را عوض کنید. به همین سادگی! اجمالاً سطح مطالبات ما از مجمع تشخیص، همین اندازه است! مجمع، محل تضارب آراء و گفت‌وگوی سازنده و فراجناحی بین بزرگان جامعه است. نباید چنین پیام‌هایی از آن به بیرون درز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار