کد خبر: ۶۵۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 18 September 2018

 مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد جان توشاک ولزی به کشورش بازگشته و دیگر به تبریز باز نخواهد گشت.

به گزارش تابناک تبریز، پس از اتفاقات چند روز گذشته تیم تراکتورسازی که منجر به استعفا و جدایی غیرمنتظره جان توشاک سرمربی این تیم شد، محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد. زنوزی شب گذشته در گفتگوی تلفنی برنامه نود پاسخگوی سئوالات عادل فردوسی پور بود و درباره جدایی جان توشاک، وضعیت سرمربی بعدی تراکتورسازی و .... صحبت کرد. در ادامه صحبت های مالک سرخپوشان تبریزی را با برنامه 90 می خوانید.

اتفاقات جام حذفی خیلی جدی نبود

آن طوری که گفته می شود و در برخی رسانه ها عنوان شده، شرایط تراکتورسازی به این صورت نبوده است. نه اتفاقات به آن شکلی بوده که بیان شد، و نه آقای دژاگه بازیکنی است که چنین رفتارهایی داشته باشد. همه مردم اشکان دژاگه را می شناسند و می دانند که او فرد بسیار مؤدبی است. بنده خودم از ادب و معرفت او بسیار شگفت زده شدم اما از این اتفاق بسیار تعجب کردم. در بازی جام حذفی، اشکان فقط به سرمربی تیم گفته بود که چرا او را تعویض کرده، و حتی خود جان توشاک هم در نشست خبری بعد از بازی گفته بود که مسئله خاصی نبوده است. ایشان به مسئله دیگری اعتراض داشتند که این مشکل به وجود آمد.

اعتراض شدید توشاک به سازمان لیگ

توشاک نسبت به برنامه ریزی و عملکرد سازمان لیگ فوتبال ایران بسیار اعتراض داشتند. توشاک چندین بار با من صحبت کرد و بنده هم این مسئله را با آقای فتاحی در میان گذاشتم؛ حتی نامه ای را برای سازمان لیگ فوتبال ارسال کردیم تا به خاطر بازی جام حذفی و همچنین سفر تیم ملی به ازبکستان، بازی تراکتورسازی را یکی دو روز به تعویق بیندازند که درخواست ما را نپذیرفتند. در این هفته ها سلسله اتفاقاتی افتاد که ایشان را واقعاً دلزده کرد. او مربی بزرگی است که در کارش یکسری اصول و خط قرمزهایی دارد. وقتی به ایران آمدند، یکسری امکانات و بازیکنانی را از ما خواستند که آنها را تأمین کردیم و به ما قول داد تا در پایان فصل در رده های بالای جدول قرار بگیریم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. این مربی ولزی همیشه از تبعیض بین تراکتورسازی و برخی تیم های دیگر اعتراض داشتند.

قرارداد خوبی با توشاک بسته بودیم

قبلاً هم در رسانه ها گفتم که قرارداد خیلی خوبی را با توشاک امضا کردیم. قرارداد ما با او سه ساله، به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار و به صورت مشروط بود؛ یعنی پس از هر نیم فصل، باشگاه با توجه به عملکرد و نتایج تیم نسبت به تمدید یا قطع همکاری با این مربی اقدام خواهد کرد. توشاک تا این لحظه حدود سی درصد از کل مبلغ قراردادش را از باشگاه گرفته بود اما اصلاً فردی نبود که فقط به پول فکر کند و مسئله اصلی او پول باشد.

کی روش!؟ نمی دانم این حرفها از کجا درست می شود

فعلاً آقای تقوی مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد تا اینکه هیئت مدیره در مورد جانشین توشاک تصمیم گیری کند. البته بنده هم نظر مشورتی خود را به هیئت مدیره اعلام می کنم اما آنها در مورد سرمربی بعدی تیم تصمیم گیری خواهند کرد. هیئت مدیره هنوز در مورد شخص خاصی به جمع بندی نرسیده که بخواهم نام او را اعلام کنم اما به احتمال بسیار زیاد جانشین توشاک یک مربی خارجی خواهد بود.

خود من هم از دیگران شنیدم که تراکتورسازی می خواهد کی روش را به عنوان جانشین توشاک به خدمت بگیرد. نمی دانم این شایعات و حرفها از کجا درست می شود که ما قصد جذب کی روش را داریم. خودم وقتی این حرفها را شنیدم، بسیار تعجب کردم.

هر کسی ماشین سازی را می خواهد، بسم الله

به صراحت اعلام می کنم هر کسی مایل به خرید تیم ماشین سازی است، حاضریم این باشگاه را به او واگذار کنیم. از بس در این مدت حرف و حدیث برای ما درست کردند و از تراکتورسازی و ماشین سازی حرف زدند، دیگر خسته شده ایم. البته باز هم به صراحت تأکید می کنم که ماشین سازی هیئت مدیره، سهامداران و ... جداگانه ای دارد.

تقدیر از زحمات سردار آزمون

سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که زحمات زیادی برای فوتبال این مملکت کشیده؛ نه تنها او که تمام ملی پوشان برای فوتبال ایران زحمت کشیده اند. عکسی که در کنار سردار آزمون گرفتم در یک ضیافت مهمانی بود و ارتباطی به این مسئله ندارد که بخواهیم او را به خدمت بگیریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار