حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر حسین پیری را به سمت « سرپرست دانشگاه بناب» منصوب کرد .
کد خبر: ۶۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 18 September 2018

به گزارش تابناک تبریز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر پیری آمده است :

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب می شوید .

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید .

دکتر حسین پیری، متولد ۱۳۵۸ دانش آموخته کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد و دکتری آنالیز ریاضی از دانشگاه تبریز است .

وی دانشیار گروه ریاضی دانشگاه بناب است، و تاکنون راهنمایی ۱۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته است و بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی از وی در مجلات معتبر به چاپ رسیده و یا در همایش‌های علمی ارائه شده است .

دکتر پیری در سال‌های ۹۰ تا ۹۴ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه بناب انتخاب شده و دبیری علمی و اجرایی چندین کنفرانس داخلی و بین المللی را برعهده داشته است .

از سوابق اجرایی پیری می‌توان به مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه بناب، معاونت اداری و مالی و ریاست دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد .

وی همچنین در هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی، کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و شورای دانشگاه بناب عضویت داشته است .

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر کریم عباسیان سرپرست سابق دانشگاه بناب در طول تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار