کد خبر: ۶۵۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 22 September 2018

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تعداد مهاجمان در حمله تروریستی رژه اهواز را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۳ نفر از آنها کشته و یک نفر نیز دستگیر شده است.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، پیرامون حادثه تروریستی که امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد، اظهار داشت: این حمله تروریستی حوالی ساعت ۹ صبح در پارکی واقع در پشت جایگاه رژه در بلوار قدس اهواز رخ داده و اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

شکارچی تعداد تروریست‌ها را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد ابتدا به مردمی که در مراسم رژه حضور داشتند تیراندازی کردند و علاوه بر شهید و مجروح کردن تعدادی از مردم تعدادی از تیرهایشان نیز به سمت نیروهای نظامی حاضر در رژه شلیک شده و تعدادی از آنها نیز شهید و مجروح شدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: البته تروریست‌ها می‌خواستند به سمت مسئولان حاضر در جایگاه نیز بروند که با شدت عمل نیروهای امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان نیز در اختیار نیروهای امنیتی بوده و دستگیر شده است.

شکارچی افزود: خبرهای منتشر شده دیگر که بعضاً نادرست‌اند از سوی ما مورد تایید نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :