کریمی قدوسی مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ریشه حادثه امروز به ائتلافی برمی‌گردد که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.
کد خبر: ۶۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 22 September 2018

جواد کریمی قدوسی در خصوص حمله تروریستی امروز در رژه اهواز، اظهار کرد: اخباری که از این حمله تروریستی به دست رسیده و شبیه‌سازی این حادثه با حادثه حمله به مجلس شورای اسلامی و حوادث تروریستی اخیر در حمله به پایگاه‌های نیروهای نظامی در مریوان نشان می‌دهد، ریشه حوادث به ائتلافی برمی‌گردد که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی افزود: در بدنه اجرایی این ائتلاف نیز رژیم آل سعود قرار دارد که پایگاهی را برای منافقینی تاسیس کرده، آنها از پاریس به شهر عکاظ هدایت می‌شوند و در آنجا مشغول آموزش و هدایت طرح‌ریزی و عملیات در درون خاک جمهوری اسلامی هستند و کشورهای دیگری نیز از مرتجعین منطقه چون امارات حمایت می‌کنند.

کریمی قدوسی بیان کرد: این اضلاع مثلث غربی-‌عبری-‌عربی، منشا اصلی این حوادث بوده و امروز از نظر دیدگاه مسئولین عالی‌رتبه امنیتی و کمیسیون امنیت ملی، کشور سعودی یک کشور متخاصم شناسایی شده یعنی تمام عملیات‌ها و نیز پشتیبانی عملیات‌های تروریستی در داخل خاک جمهوری اسلامی با حمایت مستقیم آل سعود صورت می‌گیرد که اخیرا رژیم صهیونسیستی و آمریکایی‌ها نیز آل سعود را متقاعد کرده بودند که اگر حمله نظامی نیز به ایران انجام دهند، موفق خواهند شد و آن‌ها نیز قطعا پشتیبانی خواهند کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای روحانی باید در سفر خود به نیویورک و دیدار با مکرون، رئیس جمهور فرانسه، مراتب شدید اعتراض خود را به رئیس جمهور فرانسه منتقل کنند زیرا امروز مقر اصلی منافقین در پاریس بوده و همه ساله با پشتوانه امنیتی، اطلاعاتی و خدمات مدیریتی، اجلاس منافقین با فراخوان از عوامل اصلی داعش، وهابی از آل سعود و تمام عناصر ضد انقلاب در پاریس برگزار می‌شود و برای فتنه علیه جمهوری اسلامی رایزنی می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اجلاس‌ها نیز زیر نظر مستقیم سرویس امنیتی فرانسه است که اخیرا ادعا کردند یکی از عوامل ایران را دستگیر کرده‌اند که قصد بمب‌گذاری داشته، در حالی که این فرانسه است که باید جواب دهد زیرا تروریست‌هایی در فرانسه حضور دارند که حداقل ۱۷ هزار ترور به دست آن‌ها انجام شده و روسای جمهور، نخست وزیر، رئیس شورای دیوان عالی، قوه قضاییه و صدها و هزاران چهره نخبه به دست آن‌ها به شهادت رسیده‌اند که هم اکنون در فرانسه هستند و دولت فرانسه، شخص رئیس جمهور و روسای جمهور قبل نیز از این جریان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: آقای روحانی باید اعتراض شدیدی را انجام دهند، بیانیه‌ای را صادر و در اجلاس سازمان ملل در بخشی از نطق خود به این جسارت و خیانتی که نسبت به مردم ایران انجام می‌شود، اشاره کنند.

کریمی قدوسی در خصوص هدف عملیات تروریستی امروز، عنوان کرد: هدف از این عملیات بر هم زدن امنیت جمهوری اسلامی است زیرا آن‌ها بسیار عصبانی و از آرامش جمهوری اسلامی ناراحت هستند و می‌خواهند که به گونه‌ای نظام امنیتی کشور را تهدید کنند و باعث ایجاد ناراحتی برای مردم ما شوند، در حالی که ملت ما نیز کاملا این را درک کردند و از پس این مسائل بر می‌آیند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: من به عنوان نماینده ملت و عضو کمیسیون امنیت ملی از وزیر کشور می‌خواهم که سریعا این حادثه بررسی و برآوردهای اطلاعاتی و امنیتی که در این مناطق به دست آمده، انعکاس داده شود و با اقدامات جدی و همکاری‌های وسیع‌تری از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و دولت خبیث آمریکا قصد دارند بیان کنند که هم اقتصاد و هم امنیت کشور را هدف قرار داده‌اند و ایران یک راه نیز بیشتر ندارد و این است که با آن‌ها مذاکره کند. چند روز پیش یکی از مقامات آمریکایی‌ها با ناراحتی از اینکه ایرانی‌ها حاضر به مذاکره با آن‌ها نیستند موضع‌گیری کرد.

وی افزود: آقای روحانی از همین الان باید اعلام کند که به هیچ وجه اتفاقی، برنامه‌ریزی شده و تلفنی، ملاقاتی بین ایشان و رئیس جمهور خبیث آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و همان موضع رهبر معظم انقلاب را در سفر به نیویورک تکرار کند. رئیس جمهور و وزیر خارجه ما حق هیچگونه ارتباط و ملاقات را ندارد و آقای روحانی نیز نباید هیچگونه واسطه‌گری را قبول کند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: شرایطی که در طول این ۴۰ سال ظلم‌های بسیاری به ملت روا داشته شده و اکنون نیز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند، ایشان در اعتراض به این اتفاقات نباید هیچگونه روابط و پیام‌رسانی توسط واسطه‌گرها را قبول کنند، باید مستقیم موضع بگیرند و پشتوانه امنیتی و اطلاعاتی حملات به مجلس شورای اسلامی، مراسم امروز نیروهای مسلح و حوادث شبیه به آن‌ها را در نطق سازمان ملل افشا و مراتب اعتراض شدید خود را به این دولت‌های مدعی غربی به ویژه فرانسه اعلام کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار