کد خبر: ۶۵۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 23 September 2018

 

تابستان 97 دیروز تمام شد. پرونده پروژه تابستان داغ، امروز با انجام عملیات کور تروریستی در اهواز بسته شد تا معلوم شود، قصه همان است که در 40 سال گذشته بود.

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی درباره حمله تروریستی اهواز در کانال تلگرامی خود نوشت:

تابستان تمام شد و روسیاهی پروژه تابستان داغ برای "تیم ترامپ، پومپئو و هاسپل (رئیس سیا)" ماند و اجامر و اوباشی در حد ربع پهلوی و رجوی. با پول آل سعود، کلی در فضای مجازی برای شبکه سازی، جنگ تبیغاتی و عملیات روانی هزینه کردند تا چنین القا کنند که مردم ایران، تابستان 97 علیه نظام برآمده از اراده خود قیام می کنند.

تابستان 97 امروز تمام می شود. پرونده پروژه تابستان داغ، امروز با انجام عملیات کور تروریستی در اهواز بسته شد تا معلوم شود، قصه همان است که در 40 سال گذشته بود و البته هر چه جلوتر آمدیم، مضحک تر و انگشت نما تر شد: مردم با همه فراز و نشیب ها و سختی ها، پای جمهوری اسلامی ایستاده اند و آن که سرگرم معارضه با این نظام مردمی و الهی است، مشتی تروریست اجیر هستند که در دایره ای بسته و مسدود، به حیثیت نداشته خود و اربابانشان شلیک می کنند.

خبر شهادت چند نفر از هموطنان مان در حمله تروریستی امروز تلخ است. اما دو نکته را یادآوری می کند؛ اینکه دشمن، شمشیر را از روبسته است و اینکه چه قدر درمانده و عاجز است. که اگر درمانده نبود، نباید پرونده عملیات پیچیده و نرم تابستان_داغ را با افتضاح شلیک به مردم می بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار